اعتصاب خدمه پرواز لوفت‌هانزا، سرگردانی صد هزار مسافر

خدمه پرواز لوفت‌هانزا اعتصاب می‌کنند/ سرگردانی یکصد هزار مسافر


اتحادیه خدمه پرواز شرکت لوفت‌هانزای آلمان از اعضای خود درخواست کرده است که در روزهای سه شنبه و چهارشنبه به اعتصاب بپردازند تا به مدیران شرکت فشار بیاورند تا حقوق آنها را افزایش دهند. این اعتصاب می‌تواند بر سرنوشت ۱۰۰ هزار مسافر شرکت لوفت‌هانزا تأثیر بگذارد و برخی از ارزیابی‌ها نشان می‌دهد که اختلافات هزینه و درآمد ممکن است تا سال ۲۰۲۴ تحت تعیین قرار بگیرد. این در حالی است که افزایش هزینه‌ها و محدودیت‌های سوددهی شرکت‌های پرواز اروپایی مشکلاتی را برای آن‌ها به ارمغان آورده است و خدمه پرواز لوفت‌هانزا افزایش ۱۵ درصدی حقوق خود را مطالبه می‌کنند.

به گزارش خبرنگار دیجیاتور به نقل از رویترز، اتحادیه خدمه پرواز شرکت لوفت‌هانزای آلمان از اعضای خود خواست تا در روزهای سه شنبه و چهارشنبه دست به اعتصاب بزنند تا به مدیران این شرکت برای افزایش حقوق فشار بیاورند.

اتحادیه مذکور گفته که اعتصاب مذکور در روز سه شنبه در فرودگاه فرانکفورت و در روز چهارشنبه هم در فرودگاه مونیخ پروازها را تحت تأثیر قرار خواهد داد.

ارزیابی‌ها حاکی از آن است که این اعتصاب ۱۰۰ هزار مسافر شرکت لوفت هانزا را سرگردان می‌کند.

شرکت لوفت‌هانزا اعلام کرده که اختلافات هزینه بر با نیروهایش موجب ضرر عملیاتی آن در سه ماهه نخست سال جاری می‌شود و چشم‌انداز سود دهی لوفت‌هانزا در سال ۲۰۲۴ را تحت الشعاع قرار خواهد داد.

افزایش مسافرت‌های هوایی در دوران پس از شیوع کرونا به شرکت‌های پرواز اروپایی این امکان را داده تا درآمد خوبی داشته باشند اما افزایش هزینه نیروی کار و نگهداری و تعمیرات رشد سوددهی آنها را محدود کرده است.

خدمه پرواز لوفت‌هانزا خواستار افزایش ۱۵ درصدی حقوق‌های خود هستند.

شرکت لوفت‌هانزا در حال حاضر بزرگ‌ترین شرکت پرواز جهان به شمار می‌رود.


افزایش حقوق خدمه پرواز شرکت لوفت‌هانزا اقدام به اعتصاب کردند تا فشار بر مدیران شرکت بیشتر شود. این اعتصاب منجر به تحت تأثیر قرار دادن پروازها در فرودگاه‌های فرانکفورت و مونیخ خواهد شد و بالغ بر ۱۰۰ هزار مسافر شرکت لوفت‌هانزا را تحت تأثیر قرار خواهد داد. اختلافات هزینه با نیروی کار شرکت از موانع اصلی در کسب سوددهی شرکت در سال جاری است و این امر به دلیل افزایش هزینه‌های نیروی کار و نگهداری و تعمیرات رخ داده است. خدمه پرواز از شرکت افزایش ۱۵ درصدی حقوق‌های خود را خواستار شده‌اند. شرکت لوفت‌هانزا در حوزه پرواز به عنوان بزرگ‌ترین شرکت جهان شناخته می‌شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *