تارنما “خانه آثار خلاقانه دیوار” آغاز شد.

«خانه هنر دیوار» راه‌اندازی شد

0 نظر


“خانه آثار خلاقانه دیوار” یک تماشاخانه است که آماده همکاری با گروه‌های تئاتری است. هنرمندان می‌توانند تقاضای خود را برای اجرای نمایش‌های صحنه‌ای و متن تئاتر‌خوانی به این تماشاخانه ارسال کنند. این تماشاخانه دارای امکاناتی مانند صندلی‌های استاندارد، لاین نوری، ورودی و خروجی مستقل و اتاق‌های گریم و لباس جداگانه برای خانم‌ها و آقایان است. مکان این تماشاخانه در خیابان عضدی (آبان)، نبش خیابان جعفر شهری (خیابان سپند سابق) قرار گرفته است.

به گزارش دیجیاتور به نقل از مدیر ارتباطات سازمانی این تماشاخانه، «خانه آثار خلاقانه دیوار» آماده همکاری و عقد قرارداد با گروه‌های تئاتری برای اجرای نمایش‌های صحنه‌ای، متن تئاتر‌خوانی، کارگاه‌های آموزشی و … است.

بر این‌ اساس هنرمندانی که متقاضی اجرای نمایش خود در سال ۱۴۰۳ هستند، می‌توانند تقاضای خود را به دفتر این تماشاخانه ارایه کنند. از امکانات این تماشاخانه می‌توان به مواردی از جمله ۱۳ متر عمق، ۸ متر عرض، ۶ متر ارتفاع، ۱۱۰ صندلی استاندارد، ۷۲ لاین نوری، ورودی و خروجی مستقل و همچنین اتاق‌های گریم و لباس مجزا برای خانم‌ها و آقایان و… اشاره کرد.

سالن نمایشی «خانه آثار خلاقانه دیوار» در خیابان عضدی (آبان)، نبش خیابان جعفر شهری (خیابان سپند سابق) قرار گرفته و آماده همکاری با گروه‌های نمایشی‌ست که درصدد اجرای نمایش با تجربه‌ای تازه در مکانی استاندارد هستند.


“خانه آثار خلاقانه دیوار” آماده همکاری و عقد قرارداد با گروه‌های تئاتری برای اجرای نمایش‌ها است. هنرمندانی که می‌خواهند نمایش خود را در سال ۱۴۰۳ اجرا کنند، می‌توانند درخواست خود را به دفتر این تماشاخانه ارسال کنند. این تماشاخانه شامل امکاناتی مانند سالن با مساحت ۱۳ متر عمق، ۸ متر عرض و ۶ متر ارتفاع، ۱۱۰ صندلی استاندارد، ۷۲ لاین نور، ورودی و خروجی مستقل و اتاق‌های گریم و لباس جداگانه برای خانم‌ها و آقایان است. سالن نمایشی “خانه آثار خلاقانه دیوار” در خیابان عضدی واقع شده است، و آماده همکاری با گروه‌های نمایشی است که به نمایش با تجربه‌ای تازه در یک مکان استاندارد علاقه دارند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *