حمله موشکی به پایگاه آمریکا در حسکه سوریه

حمله موشکی به پایگاه آمریکا در حسکه سوریه


در این متن آمده است که نیروهای مقاومت اسلامی عراق پایگاه اشغالگران آمریکایی در منطقه المالکیه در حسکه سوریه را هدف قرار دادند. این پایگاه در حاشیه شمالی حسکه سوریه قرار دارد. اطلاعات بیشتری در دسترس نیست. در هفته‌های گذشته، پایگاه‌های آمریکا در سوریه و عراق چندین بار هدف حمله‌های راکتی و پهپادی مقاومت اسلامی عراق قرار گرفتند. مقاومت اسلامی عراق قبلاً اعلام کرده بود که به دلیل دخالت آمریکا در کشتار و جنایت علیه ملت فلسطین، حمله‌های خود را به پایگاه‌های واشنگتن در منطقه تشدید خواهند کرد.

به گزارش دیجیاتور به نقل از المیادین، منابع خبری شنبه شب گزارش دادند که نیروهای مقاومت اسلامی عراق پایگاه اشغالگران آمریکایی در منطقه المالکیه «روباریه» واقع در حسکه سوریه را با چندین راکت هدف قرار دادند.

این منابع بیان کردند که پایگاه اشغالگران آمریکایی در المالکیه در حومه شمالی حسکه سوریه هدف قرار گرفته است.

جزییات بیشتری هنوز مخابره نشده است.

پایگاه‌های آمریکا در سوریه و عراق طی چند هفته اخیر، چندین بار هدف حمله، راکتی، موشکی و پهپادی مقاومت اسلامی عراق قرار گرفته‌اند.

مقاومت اسلامی عراق پیشتر اعلام کرده بود که در راستای حمایت از ملت فلسطین و به دلیل دست داشتن آمریکا در کشتار و جنایت علیه آنها، حمله‌ها به پایگاه‌های واشنگتن در منطقه را تشدید خواهد کرد.


نیروهای مقاومت اسلامی عراق به پایگاه اشغالگران آمریکایی در المالکیه حمله کردند. این پایگاه هدف حمله قرار گرفته است. جزییات بیشتر هنوز اعلام نشده است. پایگاه‌های آمریکا در سوریه و عراق در چند هفته اخیر چندین بار هدف حملات مقاومت اسلامی عراق قرار گرفته‌اند. مقاومت اسلامی عراق تهدید کرده بود که حمله‌ها به پایگاه‌های واشنگتن در منطقه را تشدید خواهد کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *