آیا حمله سپاهان منجر به تحقق رکورد استقلال می‌شود؟

حمله سپاهان به رکورد استقلال/ خط آتش زردها بهترین تیم می‌شود؟


تیم فوتبال سپاهان در فصل بیست و سوم با عملکرد برتر خود، در 12 بازی توانست 32 گل به ثمر برساند و بهترین عملکرد در این زمینه را داشته است. تا قبل از دیدارهای هفته چهاردهم، سپاهان به رکورد 1002 گل زده در مطالعات تاریخی لیگ برتر رسیده است و پشت سر استقلال تهران با 1012 گل قرار دارد. با توجه به داشتن یک دیدار عقب نسبت به استقلال تهران، سپاهانی‌ها امیدوارند تا پایان نیم فصل بتوانند به رکورد این تیم برسند یا حتی از رکورد استقلال عبور کنند و به بهترین تیم مطالعات تاریخی لیگ برتر ایران در امر گلزنی تبدیل شوند. تیم سپاهان در بازی‌های بعدی به ترتیب رو در روی تیم‌های آلومینیوم، گل گهر و شمس آذر قرار خواهد گرفت.

به گزارش خبرنگار دیجیاتور، تیم فوتبال سپاهان یکی از بهترین عملکردهای خود را در چند سال اخیر در فصل بیست و سوم به نمایش گذاشته است. این تیم که دارای مهاجمان پرتعدادی است توانسته در ۱۲ بازی، ۳۲ گل وارد دروازه حریفان خود کند و بهترین عملکرد را در این زمینه داشته است.

سپاهان تا قبل از دیدارهای هفته چهاردهم به رکورد ۱۰۰۲ گل زده در مطالعات تاریخی لیگ برتر رسیده و پشت سر استقلال تهران با ۱۰۱۲ گل ایستاده است. سپاهان در ۳ دیدار اخیر خود برابر تیم‌های، مس رفسنجان، فولاد خوزستان و هوادار ۱۲ گل به ثمر رسانده و میانگین ۴ گل در هر بازی را به ثبت رسانده است.

با توجه به اینکه سپاهان یک دیدار عقب افتاده نسبت به استقلال تهران دارد، این احتمال وجود دارد که تا پایان نیم فصل سپاهانی‌ها بتوانند به رکورد این تیم برسند و یا حتی از رکورد استقلال عبور کنند و به بهترین تیم مطالعات تاریخی لیگ برتر ایران در امر گلزنی تبدیل شوند.

تیم سپاهان تا پایان نیم فصل اول به ترتیب رو در روی تیم‌های، آلومینیوم، گل گهر و شمس آذر قرار می‌گیرد؛ که تنها برابر آلومینیوم میزبان است و در دو دیدار بعدی میهمان خواهد بود.


تیم فوتبال سپاهان در فصل بیست و سوم بهترین عملکردهای خود را نشان داده است. این تیم در ۱۲ بازی، ۳۲ گل زده و بهترین عملکرد را در زمینه گلزنی دارد. سپاهان تا قبل از دیدارهای هفته چهاردهم به رکورد ۱۰۰۲ گل زده در مطالعات تاریخی لیگ برتر رسیده است و پشت سر استقلال تهران قرار دارد. در ۳ دیدار اخیر، سپاهان ۱۲ گل زده و میانگین ۴ گل در هر بازی را داشته است. این تیم امکان دارد تا پایان نیم فصل به رکورد خود برسد و یا حتی رکورد استقلال تهران را بزند و بهترین تیم مطالعات تاریخی لیگ برتر ایران در زمینه گلزنی شود. سپاهان در بازی‌های بعدی به ترتیب با تیم‌های آلومینیوم، گل گهر و شمس آذر روبرو خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *