حماس: قطعنامه شورای امنیت برای کمک رسانی به غزه “ناکام” است

حماس: قطعنامه شورای امنیت برای کمک رسانی به غزه «ناکافی» است


جنبش حماس در واکنش به قطعنامه شورای امنیت بیانیه‌ای اعلام کرده و اعتقاد دارد که قطعنامه تصویب شده، توان امدادرسانی به غزه را مطابق با نیازها و وضعیت فاجعه‌بار کنونی، فراهم نمی‌کند. حماس ادعا می‌کند که آمریکا تلاش کرده است تا این قطعنامه را تخریب کند و به اشغالگران اجازه ادامه قتل و ویرانگری را بدهد. سازمان سلامت نوار غزه هم اعلام کرده که تعداد شهدای غزه به بیش از ۲۰ هزار نفر رسیده و بیمارستان‌ها و کادر درمان به اهداف جنگی تل‌آویو تبدیل شده‌اند.

به گزارش دیجیاتور به نقل از قدس پرس، جنبش حماس در واکنش به صدور قطعنامه امروز شورای امنیت در امدادرسانی به غزه با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد: «قطعنامه تصویب شده در شورای امنیت در مورد گسترش کمک‌ها به غزه، اقدامی ناکافی است و متناسب با نیازها و خواسته‌های وضعیت فاجعه‌بار کنونی در این باریکه نیست.»

حماس افزود که حکومت آمریکا طی ۵ روز گذشته همه تلاش خود را به کار گرفت تا این قطعنامه را از جوهره و ماهیت اصلی خود خالی کند و آن را به شیوه‌ای ارائه داد که به اشغالگران اجازه ادامه قتل و کشتار و ویرانگری را می‌دهد.

حماس اعلام کرد که شورای امنیت باید رژیم اشغالگر صهیونیستی را به ورود کمک‌های کافی به سرتاسر نوار غزه به ویژه مناطق شمالی ملزم نماید.

سازمان سلامت نوار غزه در هفتاد و هفتمین روز از جنایات ارتش اسراییل علیه مردم فلسطین اعلام کرد که شمار شهدای غزه از ۲۰ هزار نفر عبور کرده و بیمارستان‌ها و کادر درمان به اهداف جنگی تل‌آویو تبدیل شده‌اند.


تصویب قطعنامه شورای امنیت در امدادرسانی به غزه ناکافی بوده و متناسب با نیازها و خواسته‌های وضعیت فاجعه‌بار کنونی در غزه نمی‌باشد. اقدامات آمریکا باعث شده تا قطعنامه از جوهره خالی شود و به اشغالگران اجازه ادامه قتل و کشتار و ویرانگری را بدهد. شورای امنیت باید رژیم اشغالگر صهیونیستی را به ورود کمک‌های کافی به سرتاسر نوار غزه ملزم نماید. سازمان سلامت نوار غزه اعلام کرده که شمار شهدای غزه از ۲۰ هزار نفر عبور کرده و بیمارستان‌ها و کادر درمان به اهداف جنگی تل‌آویو تبدیل شده‌اند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *