حل معادله ۷۷=۷۷-۷۷ تنها با دو حرکت چوب کبریت [معما با سطح بسیار سخت]

بازی‌های فکری ابزاری موثر برای تمرین مغز و افزایش هوش ما هستند. این بازی‌ها اغلب با استفاده از معماها و سوالات پیچیده، ما را به چالش می‌کشند و ما را وادار به تفکر و حل مسائل می‌کنند. یکی از معماهای معروف و جذاب این دسته بازی‌ها، معمای چوب کبریت است. این معماها بر پایه ریاضیات ساخته شده‌اند و اغلب با جابجایی یک یا چند قلم چوب کبریت، معادلات علم اعداد را به شکل صحیح تغییر می‌دهند. حل این معماها علاوه بر افزایش توان تحلیلی و ذهنی، می‌تواند به بهبود هوش و استعدادهای ما کمک کند. این بازی‌ها یک روش سرگرمی و پر محتوا برای تمرین مغز و پیشرفت هوش ما هستند و توصیه می‌شود که به عنوان یک فعالیت منظم در برنامه روزانه خود قرار داده شوند.

بازی‌های فکری راه و روش‌های خود را برای جذب مخاطب و سنجش هوش آن‌ها دارند. معمولا این بازی‌ها با طرح سوالات مختلف می‌توانند ذهن خواننده خود را به چالش بکشند. یکی از این روش‌ها معماهای چوب کبریت هستند که بر پایه و مبنای علم اعداد می‌باشند. در این مقاله معمایی برای شما آورده‌ایم که حل کردنش به این راحتی‌ها هم نیست چرا که شما تنها یک دقیقه زمان برای حل آن دارید.

معمای چوب کبریت یکی از معماهای معروف و محبوب در سراسر جهان است. در این نوع معماها ما می‌توانیم با جابجایی یک یا چند چوب کبریت معادله را به شکل صحیح در بیاوریم. البته نحوه کار به همین سادگی هم نیست.

مطمئناً این چالش به شما یک تمرین ذهنی می دهد و IQ شما را آزمایش می کند.

یک عبارت علم اعداد چوب کبریتی در ادامه وجود دارد که وظیفه شما این است که با جابجا کردن دو چوب کبریت این عبارت را تصحیح نمایید. پیشنهاد می‌کنیم درون معادله شیرجه زنید و خود را غرق در حل آن کنید. شما قطعا به جواب صحیح خواهید رسید.

معمای چوب کبریت ۷۷=۷۷-۷۷

.

.

.

.

این معادله به نظر سخت می‌‌آید!

.

.

.

آیا می‌توانید آن را حل کنید؟

بیشتر بخوانید: در کمتر از ۱۰ ثانیه اونم با یک حرکت چوب کبریت معادله ۸=۳-۶ رو درست کن!

.

.

.

دوست دارید پاسخ و راه حل را ببینید؟

.

.

.

پاسخ را مشاهده کنید:

بیشتر بخوانید:تنها با ۴ چوب کبریت، مربع را به دو قسمت کاملا مساوی تقسیم کنید!

.

.

.

به طور کلی حل روزانه معما (معمای چوب کبریت، چیستان، تست هوش و …) می‌تواند بهره‌وری ذهن را افزایش دهد. باعث افزایش قدرت تحلیل شده و دانش آموزان را به مرور آماده رویارویی با مشکلات می‌گرداند. توصیه ما به همه رده‌های سنی این است که حل این معماهای به ظاهر ساده ولی کاربردی را در برنامه روزانه خود قرار دهند تا در طولانی مدت از فواید بی‌شمارش بهره‌مند گردند.

آیا می‌توانید راه حل دیگری برای رسیدن به تساوی پیشنهاد دهید؟ لطفا نظرات و پیشنهادات خود را در انتهای همین مطلب با ما و دیگر کاربران دیجیاتور به اشتراک گذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *