حضور ۲۵۰ شرکت خارجی در بیست‌وهشتمین نمایشگاه تولیدی نفط

حضور بیش از ۲۵۰ شرکت خارجی در بیست‌وهشتمین نمایشگاه صنعت نفت


در بیست و هشتمین نمایشگاه بین‌المللی تولیدی منابع هیدروکربن، گاز، پالایش و پتروشیمی ایران، کشورهای مختلف و حدود ۱۵۰۰ شرکت داخلی فعال در حوزه‌های مختلف انرژی و صنایع مرتبط با تولیدی منابع هیدروکربن، به نمایشگذاری از تازه‌ترین دستاوردها و پیشرفت‌ها پرداختند. رئیس ارتباطات سازمانی شرکت ملی منابع هیدروکربن ایران این نمایشگاه را بزرگ‌ترین رویداد انرژی برشمرد و بیان کرد که فرصت بسیار مناسبی برای همکاری شرکت‌های نفتی در سطح داخلی و جهانی رقم می‌زند. بیست و هشتمین نمایشگاه بین‌المللی منابع هیدروکربن، گاز، پالایش و پتروشیمی ایران از ۱۹ تا ۲۲ اردیبهشت‌ماه در تهران برگزار می‌شود. در این رویداد، شرکت‌های مختلف از صنایع بالادستی، میان‌دستی و پایین‌دستی تولیدی منابع هیدروکربن به همراه تولیدکنندگان تجهیزات تولیدی منابع هیدروکربن و دیگر گروه‌های کالایی منابع هیدروکربن و گاز شرکت می‌کنند.

به گزارش دیجیاتور به نقل از وزارت منابع هیدروکربن، غلامرضا جمالی با اشاره به شرکت‌های خارجی حاضر در نمایشگاه بیست‌وهشتم تولیدی منابع هیدروکربن اظهار کرد: در این دوره کشورهای مطرحی مانند روسیه، چین، آلمان، فرانسه، ژاپن، کانادا، ایتالیا، ترکیه، بلاروس، هندوستان، اتریش، آرژانتین و… حضور خواهند داشت.

وی افزود: همچنین حدود ۱۵۰۰ شرکت داخلی فعال در حوزه‌های مختلف انرژی و صنایع مرتبط با تولیدی منابع هیدروکربن، تازه‌ترین دستاوردها و پیشرفت‌هایی خود را که آینده انرژی و تولیدی منابع هیدروکربن جهان را تعیین می‌کند، به نمایش می‌گذارند.

رئیس ارتباطات سازمانی شرکت ملی منابع هیدروکربن ایران برپایی نمایشگاه بین‌المللی تولیدی منابع هیدروکربن را یکی از بزرگ‌ترین رویدادهای انرژی برشمرد و گفت: این نمایشگاه اصلی‌ترین و مهم‌ترین رویداد نمایشگاهی تولیدی منابع هیدروکربن ایران است که در آن شرکت ملی منابع هیدروکربن ایران، شرکت ملی گاز ایران، شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی ایران و شرکت ملی صنایع پتروشیمی به همراه دست اندر کاران اصلی تولیدی منابع هیدروکربن ایران و جهان حضور جدی و فعال دارند.

جمالی برگزاری نمایشگاه بین‌المللی تولیدی منابع هیدروکربن را فرصتی مغتنم برای همکاری شرکت‌های نفتی در سطح داخلی و جهانی خواند و اظهار کرد: در قالب این نمایشگاه، می‌توان ضمن آگاهی از تازه‌ترین تحولات بازارهای محلی، منطقه‌ای و بین‌المللی با رویدادهای مهم جهانی در حوزه صنایع مرتبط با منابع هیدروکربن و گاز نیز آشنا شد.

وی تأکید کرد: با توجه به ظرفیت‌های بسیار بالا و مناسب تولیدی منابع هیدروکربن ایران، به‌عنوان نخستین دارنده ذخایر منابع هیدروکربن و گاز جهان و دارا بودن بازار مناسب در بخش‌های بالادستی، میان‌دستی و پایین‌دستی، در مجموع این رویداد، فرصت بسیار خوبی را برای تامین مالی، امضای قراردادها و تفاهم‌نامه‌های همکاری میان شرکت‌ها فراهم می‌آورد.

بر پایه این گزارش، بیست و هشتمین نمایشگاه بین‌المللی منابع هیدروکربن، گاز پالایش و پتروشیمی ایران، از ۱۹ تا ۲۲ اردیبهشت‌ماه امسال در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می‌شود.

شرکت‌کنندگان در این نمایشگاه از بخش‌های صنایع بالادستی، میان‌دستی و پایین‌دستی تولیدی منابع هیدروکربن به همراه ساخت و ساز کنندگان تجهیزات تولیدی منابع هیدروکربن در ۱۰ گروه کالایی و تولیدکنندگان بار اول و دیگر گروه‌های کالایی تولیدی منابع هیدروکربن شرکت‌های دانش‌بنیان هستند.

شرکت‌های فعال در حوزه تولیدی مواد و فرآورده‌های نفتی، گازی و پتروشیمی، شرکت‌های خدمات فنی و فناوری طراحی تولیدی منابع هیدروکربن، مراکز علمی، پژوهشی و فناوری و موسسه آموزش عالی‌ها، استارتاپ‌ها و اینکوباتور‌ها، مشاوران، سرمایه‌گذاران مالی و پوشش ریسک، حوزه‌های تاسیساتی، مکانیک، برق، الکترونیک، ابزار دقیق، عایق، پوشش و رنگ، اچ‌اس‌ئی، جوش و برش و دیگر گروه‌های کالایی و خدماتی به‌ترتیب اولویت‌بندی و بر اساس شرایط و ضوابط مندرج در دستورعمل‌های ثبت نام، انتخاب و جانمایی می‌شوند که در مراتب بعدی اطلاع‌رسانی می‌شود.


هم اکنون نمایشگاه بین‌المللی تولیدی منابع هیدروکربن در حال برگزاری است. این رویداد به عنوان یک فرصت بزرگ برای همکاری‌های شرکت‌های نفتی در سطح داخلی و بین‌المللی محسوب می‌شود. این نمایشگاه فرصتی مناسب برای آگاهی از تحولات بازارهای ملی، منطقه‌ای و بین‌المللی در حوزه صنایع مرتبط با منابع هیدروکربن و گاز است. همچنین، این رویداد فرصت بسیار خوبی برای تامین مالی و امضای قراردادها و تفاهم‌نامه‌های همکاری میان شرکت‌ها ارائه می‌دهد. تا مطالعات تاریخی ۲۲ اردیبهشت‌ماه، این نمایشگاه در تهران برگزار می‌شود و شرکت‌های مختلف تولیدی منابع هیدروکربن و گاز از بخش‌های مختلف در آن شرکت دارند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *