جودوکاران خراسان شمالی در مسابقات قهرمانی کشور، سه مدال را به دست آوردند.

جودوکاران خراسان شمالی در مسابقات قهرمانی کشور سه مدال کسب کردند


تیم جودو خراسان شمالی با حضور هفت جودوکار در مسابقات قهرمانی کشور بزرگسالان شرکت کرد. در پایان این دوره از مسابقات، نمایندگان استان موفق به کسب ۳ مدال شدند. مهران محمدی بریمانلو مدال نقره، رضا پارساپور و مهدی قره‌قاش مدال برنز را به دست آوردند. بازیکنان این تیم نتوانستند به کسب مدال طلا برسند. مسابقات جودو بزرگسالان قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی در بوشهر برگزار شد و در آن ۲۴۵ جودوکار حضور داشتند.

به گزارش دیجیاتور، جودو تیم جودو خراسان شمالی در مسابقات قهرمانی کشور بزرگسالان با هفت جودوکار حضور پیدا کرد که در پایان این دوره از مسابقات نمایندگان استان ۳ مدال کسب کردند.

در این دوره از مسابقات مهران محمدی بریمانلو در وزن ۷۳ کیلوگرم موفق به کسب مدال نقره شد، رضا پارساپور در وزن ۸۱ کیلوگرم به مدال برنز رسید و مهدی قره‌قاش در وزن ۶۰ کیلوگرم به مدال برنز این رقابت‌ها بسنده کرد و نمایندگان استان از رسیدن به کسب مدال طلا بازماندند.

مسابقات جودو بزرگسالان قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی با حضور ۲۴۵ جودوکار در بوشهر برگزار شد.


در مسابقات قهرمانی کشور جودو بزرگسالان، تیم جودو خراسان شمالی با حضور هفت جودوکار موفق به کسب سه مدال شد. مدال نقره به مهران محمدی بریمانلو در وزن ۷۳ کیلوگرم، مدال برنز به رضا پارساپور در وزن ۸۱ کیلوگرم و مدال برنز به مهدی قره‌قاش در وزن ۶۰ کیلوگرم رسید. این نتایج به نمایندگان استان افتخار آور قرار گرفت. مسابقات جودو بزرگسالان قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی در بوشهر برگزار شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *