جوانان ایجاد کننده پویایی در لیگ بسکتبال هستند/صدرنشینی ذوب آهن ضمانت شده نیست

جوانان باعث پویایی لیگ بسکتبال هستند/صدرنشینی ضامن ذوب آهن نیست


مهران حاتمی، سرمربی تیم بسکتبال ذوب آهن، در گفت و گو با خبرنگار دیجیاتور اظهار کرد که تیمش با برتری برابر منابع هیدروکربن و تثبیت صدرنشینی، به دیداری سخت برخورد کرده است. وی افزود که تیم منابع هیدروکربن حریف سختی بود و بازیکنان آن ابتدا عملکرد خوبی داشتند، اما در نهایت تیم ذوب آهن توانست امتیاز کامل را از آن به دست آورد. حاتمی همچنین از سازماندهی باشگاه ذوب آهن تشکر کرد و نکته قابل توجه دیگری که به آن اشاره کرد، اضافه شدن بازیکنان جوان به ترکیب تیم‌ها و تاثیر آن بر سطح لیگ برتر بود.

مهران حاتمی در گفت و گو با خبرنگار دیجیاتور با اشاره به دیدار اخیر تیم بسکتبال ذوب آهن در لیگ برتر که با برتری برابر منابع هیدروکربن و تثبیت صدرنشینی این تیم همراه بود، گفت: ابتدای فصل گفتم که همه تیم ها نزدیک به هم هستند و امتیاز کامل از آنِ تیمی می شود که تلاش بیشتری داشته باشد. منابع هیدروکربن هم مستثنی نبود طوریکه بازی سختی برابر این تیم داشتیم.

وی تصریح کرد: بازیکنان منابع هیدروکربن شروع خیلی خوبی برابر ما داشتند اما به مرور و از اواخر کوارتر سوم و در کوارتر چهارم، عملکرد تیمی بازیکنان ما خیلی بهتر شد و توانستیم امتیاز کامل را از آن خود کنیم.

سرمربی تیم بسکتبال ذوب آهن اصفهان در مورد وضعیت منابع هیدروکربن و اینکه در شرایطی برگزارکننده این دیدار بود که نتیجه چند دیدار متوالی را واگذار کرده بود، خاطرنشان کرد: اظهارنظر در این مورد در صلاحیت من نیست، همه تیم ها فراز و نشیب دارند، حتما ما هم نوساناتی در عملکردمان داشته ایم و داریم. ارزیابی من صرفا در مورد دیداری است که منابع هیدروکربن برابر ذوب آهن داشت و تاکید می کنم که این تیم حریف سختی برای‌مان بود که منجر به برگزاری رقابت سنگینی شد.

حاتمی با یادآوری اینکه لیموندیس حریف بعدی ذوب آهن در لیگ برتر است، ادامه داد: با تیمی روبرو خواهیم شد که یک بازیکن پست پنج عالی در اختیار دارد. یکی از بهترین خارجی های شاغل در لیگ برتر در ترکیب تیم لیموندیس قرار دارد، بازیکنی که هم خودش امتیازآور است و هم بازی ساز خوبی برای هم تیمی‌هایش به حساب می آید. در کل لیموندیس ترکیب خوبی دارد و بازی با این تیم به هیچ وجه آسان نیست.

وی تصریح کرد: درست است که ذوب آهن فعلا صدرنشین جدول رده بندی است اما این موقعیت ضامن همیشگی ما نیست و باعث نمی شود که دیداری را راحت در نظر بگیریم. البته که بازیکنان و در کل تیم خوبی در اختیار دارم. بازیکنانم فراتر از توان‌شان زحمت می کشند.

سرمربی تیم بسکتبال ذوب آهن ضمن قدردانی از مسئولان باشگاه ذوب آهن تاکیدکرد: ساختار ذوب آهن نسبت به گذشته خیلی فرق کرده است. از آقای نکیسا به خاطر شفافیت و صداقتی که دارند، تشکر می کنم. از سازماندهی کارخانه هم به خاطر همراهی شان تشکر می کنم. نتیجه گیری و موقعیت امروز ذوب آهن نتیجه مجموع تلاش ها، صداقت ها و همراهی ها بوده است.

وی در مورد شرایط لیگ برتر در آستانه اتمام نیم فصل گفت: بعد از اولین بازی که با رعد پدافند داشتم بر سطح بالای تیم ها و مسابقات تاکید داشتم و هنوز هم همین نظر را دارم. رعد یک تیم امنیتی است که بازیکن خارجی ندارد با این حال خیلی خوب کار کرد. در کل همه تیم ها خیلی نزدیک به هم هستند و واقعا روی نتیجه هیچ دیداری نمی توان حساب و اثر ادبی قطعی داشت.

حاتمی در مورد آنچه به جز جذب بازیکنان خارجی خوب و حضور بازیکنان تاثیرگذار در همه تیم ها، منجر به ارتقای سطح لیگ برتر شده است، گفت: بازیکنان جوان خوبی در لیگ حضور دارند. اضافه شدن این بازیکنان به ترکیب تیم ها خیلی زیاد در نوع بازی آنها و پویایی لیگ تاثیرگذار بوده است.


در مسابقه آخرین دیدار تیم بسکتبال ذوب آهن با تیم منابع هیدروکربن به برتری تیم ذوب آهن انجامید. این برتری نشان دهنده تلاش بیشتر و بهبود عملکرد بازیکنان تیم ذوب آهن در کوارتر چهارم بود. از سوی دیگر، این نشان می دهد که تیم منابع هیدروکربن نیز بازی سختی به میدان آورده و تیم ذوب آهن را به چالش کشانده بود. در مورد دیدار بعدی با تیم لیموندیس، مهران حاتمی اظهار کرده است که این تیم حریف سختی برای آنها خواهد بود و موقعیت فعلی تیم ذوب آهن ضمنی است و به دلیل تلاش، صداقت و همراهی ها به دست آمده است. همچنین اضافه شدن بازیکنان جوان و تاثیر آنها بر روی سطح لیگ برتر نیز مورد تأکید حاتمی قرار گرفته است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *