درگذشت جواد مانی، پیشکسوت تهیه‌کننده رادیو

جواد مانی تهیه کننده پیشکسوت رادیو درگذشت


درگذشت جواد مانی، پیشسکوت رادیو که در اثر سکته مغزی در آلمان وفات یافت. او از سال ۱۳۵۲ به عنوان تهیه‌کننده وارد رادیو شده بود و به مدت ۳۵ سال در رادیو تهران مشغول به کار بود. جواد مانی به دلیل تخصص و تجربه‌ای که در حوزه‌های مختلف آثار خلاقانه داشت، پرچمدار برنامه‌هایی بود چون «شور زندگی»، «ترنم»، «جامه داران»، «ضرباهنگ»، «نغمه» و «نغمه و نوا».

به گزارش دیجیاتور به نقل از ارتباطات سازمانی معاونت صدا، داود جمشیدی از پیشسکوتان رادیو با تایید خبر درگذشت جواد مانی گفت: جواد مانی ۲۵ اسفند در اثر سکته مغزی در آلمان دار فانی را وداع گفت.

وی اضافه کرد: او متولد سال ۱۳۲۵ بود و از سال ۱۳۵۲ به عنوان تهیه کننده وارد رادیو شد. وی برای دیدار با فرزندش راهی آلمان شده بود که در آنجا درگذشت. زنده یاد جواد مانی صاحب نظر در حوزه های مختلف در آثار خلاقانه بود. بدون تردید او از هنر صوتی شناسان بسیار خوب بود که در زمینه زبان و نوشتار خلاقانه فارسی در موسسه آموزش عالی تحصیل کرده بود.

جواد مانی از تهیه کنندگان باسابقه رادیو، با شبکه های مختلف رادیو همکاری داشت. زنده یاد مانی به مدت ۳۵ سال در رادیو تهران در کسوت تهیه کننده فعال و بازنشسته این شبکه رادیویی بود. از برنامه های این تهیه کننده می توان به «شور زندگی»، «ترنم»، «جامه داران»، «ضرباهنگ»، «نغمه»، «نغمه و نوا» و … اشاره کرد.

دیجیاتور درگذشت این تهیه کننده توانمند و با سابقه رادیو را به جامعه هنری کشورمان و خانواده وی تسلیت عرض می کند.


درگذشت جواد مانی به دلیل سکته مغزی در آلمان مورد تایید قرار گرفت. او یک تهیه کننده باسابقه و موفق در رادیو بود و برنامه های مختلفی را ساخت و ساز کرده بود. او همچنین در زمینه هنر صوتی و نوشتار خلاقانه فارسی تحصیلات خوبی داشته است. در زمینه آثار خلاقانه و میراث کشور تأثیرگذار بوده و خبر درگذشت او توسط دیجیاتور به جامعه هنری و خانواده اش تسلیت عرض شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *