پایان جلسه بی نتیجه شورای عالی کار

جلسه شورای عالی کار بدون نتیجه پایان یافت


در جلسه شورای عالی کار، توافق‌های حاصل شده در مورد قیمت اقلام سبد معیشت بر اساس گزارش‌های مرکز آمار به فراموشی سپرده شده و تصمیم گرفته شد که در جلسه بعدی محوریت تعیین دستمزد قرار گیرد. این تصمیم با انتقاد از روند عدم رعایت ماده ۴۱ مقررات کار اعلام شد که بر اساس آن، دستمزد باید به گونه‌ای تعیین شود که بتواند هزینه‌های یک خانوار را تأمین کند.

به گزارش خبرنگار دیجیاتور، جلسه شورای عالی کار بدون نتیجه پایان یافت. محسن باقری، نماینده جامعه کارگری در شورای عالی کار به مهر گفت: امروز تمام توافق‌های حاصل شده در جلسه ۹ ساعت روز گذشته به فراموشی سپرده شد.

وی افزود: روز گذشته روی اقلام سبد معیشت و قیمت آنها بر اساس گزارش‌های مرکز آمار توافق شد اما در جلسه امروز بدون توجه به این توافق‌ها قرار شد شورای عالی کار رو شنبه با محوریت تعیین دستمزد تشکیل جلسه بدهد.

وی با انتقاد از این روند اظهار کرد: بر اساس بند ۲ ماده ۴۱ مقررات کار به صراحت اعلام شده دستمزد تعیین شده باید به اندازه‌ای باشد که هزینه یک خانوار را تأمین کند.


جلسه شورای عالی کار بدون نتیجه پایان یافت. توافق‌ها به فراموشی سپرده شد.قیمت اقلام سبد معیشت بر اساس گزارش‌های مرکز آمار توافق شده بود.شورای عالی کار تصمیم گرفت دستمزد را تعیین کند.براساس مقررات کار، دستمزد باید هزینه یک خانوار را تأمین کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *