جشنواره روز جهانی صحنه نمایش و روز ملی هنرهای نمایشی در اهر

جشن روز جهانی تئاتر و روز ملی هنرهای نمایشی در اهر


در جشن اهدای تجلیل به پیشکسوتان هنری شهرستان اهر، اسرافیل فرج الهی، علیرضا آقازاده، نسیم عموزاده و عباس شاه محمد زاده به خاطر فعالیت‌های هنری خود تجلیل شدند. این مراسم با حضور مسئولان و هنرمندان برگزار شد و توسط عباس خلیفه لو کارگردانی شد. منبع: http://digiator.ir/wp-content/uploads/2024/03/جشنواره-روز-جهانی-صحنه نمایش-و-روز-ملی-هنرهای-نمایشی-در.jpg


دریافت
62 MB

به گزارش خبرنگار دیجیاتور، در این جشن که توسط انجمن هنرهای نمایشی شهرستان اهر و اداره میراث و ارشاد اسلامی ترتیب یافته بود، اسرافیل فرج الهی مدیر عامل انجمن هنرهای نمایشی کشور، پایان معاونت اداره کل میراث و ارشاد اسلامی استان آذربایجان شرقی و جمعی از مسئولان شهرستانی، پیشکسوتان و هنرمندان و شهروندان حضور داشتند.

در این مراسم از علیرضا آقازاده به عنوان پیشکسوت صحنه نمایش شهرستان به خاطر یک عمر فعالیت هنری تجلیل گردید. همچنین از خانم نسیم عموزاده به خاطر حضور و درخشش در جشنواره‌های مختلف و کسب عناوین متعدد و عباس شاه محمد زاده به خاطر حضور در جشنواره بین المللی به عنوان چهره شاخص و فعال این عرصه تقدیر به عمل آمد. کارگردانی و اجرای این برنامه به عهده عباس خلیفه لو بود.

اثر سینمایی: اصغر ازدست


جشن انجام شد، تجلیل از پیشکسوتان هنری، حضور مسئولان و هنرمندان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *