برگزاری جشنواره رویش سبز در رفسنجان

جشنواره رویش سبز در رفسنجان برگزار می شود


به مناسبت برگزاری جشنواره رویش سبز در رفسنجان، وحید محمدی شاهرخی، رئیس موسسه آموزش عالی علوم‌علوم درمانی رفسنجان، اهمیت برنامه جوانی جمعیت را تأکید کرده و اعلام کرده است که این جشنواره با همکاری موسسه آموزش عالی علوم‌علوم درمانی، سازماندهی شهری و اداره میراث و ارشاد اسلامی شهرستان برگزار خواهد شد. محورهای جشنواره شامل حمایت از خانواده و جوانی جمعیت، بحران سالمندی، خانواده شاد و فرزندآوری است و آثار در بخش های هنر تصویربرداری، نقاشی و کاریکاتور به نمایش گذاشته خواهند شد. همچنین نمایش صحنه نمایش محیطی با موضوع جوانی جمعیت نیز اجرا خواهد شد و در پایان جشنواره جوایزی به برگزیدگان اهدا خواهد شد.

وحید محمدی شاهرخی در گفتگو با خبرنگار دیجیاتور، با اشاره به برگزاری جشنواره رویش سبز، بیان کرد: این جشنواره با توجه به اهمیت برنامه جوانی جمعیت و در راستای منویات مقام معظم رهبری برگزار می‌شود.

وی یادآور شد: جشنواره رویش سبز رفسنجان از هفتم تا نهم دی ماه جاری برگزار خواهد شد.

رئیس موسسه آموزش عالی علوم‌علوم درمانی رفسنجان افزود: این جشنواره به همت موسسه آموزش عالی علوم‌علوم درمانی و با همکاری سازماندهی شهری و اداره میراث و ارشاد اسلامی شهرستان رفسنجان برگزار می‌شود.

شاهرخی با اشاره به محورهای این جشنواره تصریح کرد: حمایت از خانواده و جوانی جمعیت، هر فرزند هدیه‌ای از بهشت و عوارض تک فرزندی از جمله این محورها به شمار می‌روند.

وی ادامه داد: همچنین ایران جوان بمان، بحران سالمندی، خانواده شاد و فرزند آوری از دیگر محورهای جشنواره رویش سبز در رفسنجان اعلام شده است.

شاهرخی گفت: آثار ارسال شده به جشنواره در بخش‌های مختلف هنر تصویربرداری، نقاشی و کاریکاتور به نمایش گذاشته خواهند شد.

رئیس موسسه آموزش عالی علوم‌علوم درمانی رفسنجان خاطرنشان کرد: همچنین صحنه نمایش محیطی گروه سیاه و سفید با موضوع جوانی جمعیت به اجرای نمایش خواهد پرداخت.

شاهرخی در پایان یادآور شد: با تصمیم هیئت داوران جشنواره رویش سبز، به برگزیدگان در روز اختتامیه جوایز ارزنده‌ای اهدا خواهد شد.


جشنواره رویش سبز در رفسنجان با همت موسسه آموزش عالی علوم‌علوم درمانی و با همکاری سازماندهی شهری و اداره میراث و ارشاد اسلامی شهرستان رفسنجان برگزار می‌شود. این جشنواره، با توجه به اهمیت برنامه جوانی جمعیت و در راستای منویات مقام معظم رهبری برگزار می‌شود. جشنواره رویش سبز رفسنجان از هفتم تا نهم دی ماه جاری برگزار می‌شود. محورهای این جشنواره شامل حمایت از خانواده و جوانی جمعیت، هر فرزند هدیه‌ای از بهشت و عوارض تک فرزندی و ایران جوان بمان، بحران سالمندی، خانواده شاد و فرزند آوری است. آثار ارسال شده به جشنواره در بخش‌های مختلف هنر تصویربرداری، نقاشی و کاریکاتور به نمایش گذاشته خواهند شد. همچنین صحنه نمایش محیطی گروه سیاه و سفید با موضوع جوانی جمعیت نیز به اجرا می‌پردازد. در اختتامیه جشنواره، به برگزیدگان جوایز ارزنده‌ای اهدا خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *