هدیه دادن جشنواره صحنه نمایش کودک نشاط اجتماعی به مردم یزد و اردکان

جشنواره تئاتر کودک نشاط اجتماعی به مردم یزد و اردکان هدیه کرد


در مراسم افتتاحیه جشنواره بین المللی صحنه نمایش کودک و نوجوان که به میزبانی اردکان برگزار شد، احسان عابدی اظهار کرد که این جشنواره بزرگترین رویداد هنری است که تاکنون در استان یزد برگزار شده است. برنامه های متنوعی در این جشنواره پیش‌بینی شده و از همه اقشار مردم دعوت می کنیم تا از برنامه های این جشنواره استفاده کنند. علاوه بر این، در اعیاد شعبانیه، برنامه هایی ویژه خانواده‌ها به ویژه کودکان و نوجوانان برگزار می شود و شادپیمایی در حاشیه افتتاحیه این جشنواره در اردکان برگزار شده است.

به گزارش خبرنگار دیجیاتور، احسان عابدی، عصر دوشنبه در مراسم افتتاحیه جشنواره بین المللی صحنه نمایش کودک و نوجوان که به میزبانی اردکان برگزار شد، اظهار کرد: استان یزد و شهر اردکان مفتخر به میزبانی بیست و هشتمین جشنواره بین المللی صحنه نمایش کودک و نوجوان هستند.

وی عنوان کرد: جشنواره بین المللی صحنه نمایش کودک و نوجوان بزرگترین رویداد هنری است که تاکنون در این استان برگزار شده است.

عابدی افزود: برنامه های متنوعی در این جشنواره پیش‌بینی شده و از همه اقشار مردم دعوت می کنیم تا از برنامه های این جشنواره استفاده کنند.

مدیرکل میراث و ارشاد اسلامی استان یزد با اشاره به برنامه شادپیمایی که در حاشیه افتتاحیه این جشنواره در اردکان برگزار شد، عنوان کرد: این جشنواره نشاط اجتماعی را به مردم اردکان هدیه کرد.

عابدی یادآور شد: در راستای نشاط اجتماعی و در اعیاد شعبانیه، برنامه هایی ویژه خانواده‌ها به ویژه کودکان و نوجوانان برگزار می شود.


میزبانی بیست و هشتمین جشنواره بین المللی صحنه نمایش کودک و نوجوان توسط استان یزد و شهر اردکان است.
گزارش شده است که جشنواره بین المللی صحنه نمایش کودک و نوجوان بزرگترین رویداد هنری است که تاکنون در این استان برگزار شده است.
برنامه های متنوعی در این جشنواره پیش‌بینی شده و از همه اقشار مردم دعوت می کنیم تا از برنامه های این جشنواره استفاده کنند.
جشنواره نشاط اجتماعی را به مردم اردکان هدیه کرد.
در راستای نشاط اجتماعی و در اعیاد شعبانیه، برنامه هایی ویژه خانواده‌ها به ویژه کودکان و نوجوانان برگزار می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *