جرارد پس از ۸ شکست: در فصل انتقالات نیکوکار باید بی‌رحم باشیم

جرارد پس از ۸ ناکامی: باید در فصل نقل و انتقالات بی‌رحم باشیم


تیم فوتبال الاتفاق عربستان با هدایت استیون جرارد در رده هجدهم لیگ برتر عربستان قرار دارد. در هفته هجدهم لیگ عربستان با نتیجه ۳ بر یک برابر النصر شکست خورده است و در ۸ بازی پیاپی پیروزی نداشته است. استیون جرارد از مدیران تیم درخواست کرده است که در فصل نقل و انتقالات بی رحم عمل کنند و بازیکنان بیشتری را به تیم جذب کنند تا در لیگ بهتر عمل کنند.

به گزارش خبرنگار دیجیاتور، تیم فوتبال الاتفاق عربستان با هدایت «استیون جرارد» با کسب ۱۸ امتیاز در رده هجدهم لیگ برتر عربستان قرار دارد. این تیم در حالی در هفته هجدهم لیگ عربستان با نتیجه ۳ بر یک برابر «النصر» شکست خورد که با احتساب این مسابقه ۸ بازی پیاپی طعم پیروزی را نچشیده است.

پس از اینکه این تیم نتوانسته است نتایج مطلوب خود را کسب کند «استیون جرارد» از مدیران تیم درخواست کرده است که باید در فصل نقل و انتقالات پیش رو بی رحم عمل کنند و خطاب به آنها گفته است که این مدیران باید نشان دهند که معنای بازرگانی را می‌دانند و با وجود جذب «جردن هندرسون»، «جورجینیو وینالدوم»، «موسی دمبله» و «دمارای گری» در فصل تابستان، در ماه آینده بازیکنان بیشتری را به خدمت بگیرد.

جرارد پس از شکست مقابل النصر گفت: ما باید در پنجره نقل و انتقالات پیش رو و همچنین در پنجره تابستانی در سال آینده نشان دهیم که بازرگانی را بلدیم و می‌خواهیم در اوایل لیگ باشیم و نه در جایی که در حال حاضر هستیم.


تیم فوتبال الاتفاق عربستان در رده هجدهم لیگ برتر قرار دارد و در طول هشت بازی اخیر پیروزی نداشته است. استیفن جرارد، سرمربی تیم الاتفاق، از مدیران تیم خواسته است که در فصل نقل و انتقالات بی رحم عمل کنند و با جذب بازیکنان جدید به تیم کمک کنند. جرارد می‌خواهد تیم در اوایل لیگ باشد و عملکرد بهتری داشته باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *