جایزه جشنواره مادرید به بازیگر “بادوین” رسید

جایزه جشنواره مادرید به بازیگر «بَدَوی» رسید


اثر سینمایی کوتاه «بَدَوی» به نویسندگی و کارگردانی علیرضا فرزاد با بازی حسین ثمری، علی زرمهری و حمیدرضا داستار، جایزه بهترین بازیگر نقش مکمل مرد را از جشنواره اثر سینمایی مستقل مادرید دریافت کرده است. روایت خیالی اثر سینمایی درباره زندگی سه همسایه مجرد در یک آپارتمان مستاجر است که با ورود همسایه چهارم، تغییر می‌کند. اثر سینمایی با موضوعاتی همچون طمع، خودخواهی، انتقام و اندیشه‌های اجتناب‌ناپذیر، فضای جدیدی در تهران رقم می‌زند که تا سرریز شود.اثر سینمایی برای تهیه‌کننده، نویسنده و کارگردان آن جوایز مختلف در جشنواره‌های معتبر جهانی از جمله جشنواره اثر سینمایی مستقل مادرید برده است.

به گزارش دیجیاتور به نقل از مشاور رسانه‌ای پروژه، حسین ثمری بازیگر اثر سینمایی کوتاه «بَدَوی» به نویسندگی و کارگردانی علیرضا فرزاد جایزه بهترین بازیگر نقش مکمل مرد را از جشنواره اثر سینمایی مستقل مادرید دریافت کرد.

در متن این جایزه ذکر شده است: «طمع، خودخواهی، حسادت، انتقام و میل به قدرت در یک اثر مدرن و غافلگیرکننده بر روی پشت‌بام‌های تهران، گویی فضایی محصور با سیم خاردار را ارایه می‌کند تا این تنش‌ها سرریز شود. احساسات و دوئل اجتناب‌ناپذیر حماسه ابدی بین تمدن و بربریت در آن ظاهر می‌شود و این جامعه کوچک همسایه‌گونه را به این فکر وا می‌دارد که آیا تهران می‌تواند زیست‌پذیر و آرام باشد یا خیر؟ در این اثر سینمایی حسین ثمری نقشی نمادین و فراموش‌نشدنی را با نگرشی جسورانه و عصیان گرایانه ایفا می‌کند.»

در خلاصه روایت خیالی این اثر سینمایی که روایتی پست مدرن و کمدی از زندگی و میراث آپارتمان نشینی در ایران دارد، آمده است: «بَدَوی» برشی از زندگی سه همسایه مجرد است که در یک آپارتمان مستاجر هستند. زندگی آنها و قوانین آپارتمانشان با آمدن همسایه چهارم که خود، صاحبخانه و همچنین متاهل است، تغییر می‌کند.

حسین ثمری، علی زرمهری و حمیدرضا داستار بازیگران این اثر سینمایی هستند.

عوامل «بَدَوی» عبارتند از تهیه‌کننده، نویسنده و کارگردان: علیرضا فرزاد، مدیر فیلمبرداری: بنیامین بنائی‌نژاد، تدوین: محمدمهدی فروغی، مدیر ساخت و ساز: عرشیا رهایی، طراح صحنه: آیدا اعتصامی‌راد، مدیر صدابرداری و صداگذار: مجید نجاتی، آهنگساز: کیارش شاهانی، منشی صحنه: زهرا شفیعی، گروه کارگردانی: محمدمهدی فروغی و الهه اسماعیلیان، گروه فیلمبرداری: متین مؤدب، علی عطار، اپراتور دوربین: آرش غلامی، گروه صدابرداری: داوود قلیپور، رسا محمدی، مبین آذرمیدخت، گروه ساخت و ساز: زهرا پناهنده، ثنا مشکین مهر، اصلاح رنگ و نور: بنیامین بنایی‌نژاد، عکاس: امیر کرونی، مشاور فیلمنامه: علی زرمهری، گرافیست و طراح پوستر: آیدا اعتصامی راد.


حسین ثمری بهترین بازیگر نقش مکمل مرد از جشنواره اثر سینمایی مستقل مادرید شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *