جان تراولتا در یک اثر سینمایی دیگر بازی کرده است: نمایش در آوریل، درجه ۳

جان تراولتا در یک فیلم درجه ۳ دیگر بازی کرد/ نمایش در آوریل


جان تراولتا به نظر می‌رسد در گیر اثر سینمایی‌های درجه ۳ است و از آنها جدا نمی‌شود. او در انتخاب اثر سینمایی‌هایش به شدت به تجدیدنظر نیاز دارد، زیرا اخیراً انتخاب‌های درستی انجام نداده است. آخرین اثر سینمایی او، “موب لند”، تنها ۱۷۱ دلار در اکران کسب کرد و در VOD در دسترس است. در اثر سینمایی جدیدش، “غیرنقدی”، تراولتا در نقش یک دزد بازنشسته بازی می‌کند. این اثر سینمایی باید به زودی در VOD منتشر شود و به نظر می‌رسد او در انتخاب اثر سینمایی‌ها به ترتیب بهتری نیاز دارد.

به گزارش دیجیاتور به نقل از ورلد آف ریل، به نظر می‌رسد جان تراولتا به اثر سینمایی‌های درجه ۳ چسبیده و از آنها جدا نمی‌شود.

«شهر بهشت»، «رز سمی»، «رنگ تجاری»، «سرعت می‌کشد»، «گوتی»، «من خشمگین هستم»، «زندگی روی خط»، «فعالیت‌های جنایی»، «جاعل»، «فصل کشتن» همه اثر سینمایی‌هایی در این سطح هستند که او در سال‌های اخیر بازیگر آنها بوده و تقریباً در خاطره کسی هم به جای نمانده‌اند.

آخرین اثر سینمایی او «موب لند» یا «سرزمین اوباش» نام داشت و گرچه اواخر آگوست ۲۰۲۳ در بریتانیا اکران شد، از نمایش در ۳ سالن تنها ۱۷۱ دلار به دست آورد و اکنون برای اجاره به صورت VOD در دسترس است.

در جدیدترین اثر سینمایی C تراولتا با عنوان «غیرنقدی»، او در نقش یک دزد بازنشسته بازی کرده که دوباره به یک دزدی بزرگ دیگر کشیده می‌شود. گفته شده این اثر سینمایی ۲۶ آوریل به صورت VOD در دسترس خواهد بود.

به نظر می‌رسد تراولتا در انتخاب اثر سینمایی‌هایش به شدت به تجدیدنظر نیاز دارد. در حالی که او سال ۲۰۱۶ با بازی به یادماندنی‌اش در نقش وکیل در اثر سینمایی «افراد او جی سیمپسون» دیده شد، در همان سال او در اثر سینمایی کم‌ارزش «در دره خشونت» بازی کرد که گرچه اثر سینمایی قابل توجهی نبود، اما بازی تراولتا در اثر سینمایی عالی بود.

اما در ۷ سال اخیر، تراولتا انتخاب‌های درستی انجام نداده و حتی چندی پیش با انتشار تصویری از نمای هوایی خانه‌اش در فلوریدا که بوئینگ ۷۳۷ او در برابر آن پارک شده بود، با تمسخر روبه‌رو شد.

تراولتا زمانی یکی از چهره‌های مطرح هنر هفتم بود و در اثر سینمایی‌هایی چون «انفجار» برایان دی پالما، «روایت خیالی‌های عامه‌پسند» تارانتینو، «کوتوله را بگیرید» بری ساننفلد، «تغییر چهره» جان وو، «فعالیت مدنی» استیون زایلیان، «تب شب یکشنبه» جان بدهام، «گریس» رندال گلایسر، «کری» برایان دی پالما بازی کرده بود. شایعه بازی او در اثر سینمایی آخر تارانتینو یعنی «منتقد اثر سینمایی» هم روشن نیست تا چه حد صحت داشته باشد.

اثر سینمایی درجه C پس از اثر سینمایی‌های درجه A و B قرار می‌گیرد و به معنی فیلمی است که چند سکانس قابل توجه دارد، اما در مجموع جزو اثر سینمایی‌های به یادماندنی محسوب نمی‌شود.


اثر سینمایی‌های جان تراولتا در سال‌های اخیر اثر سینمایی‌های درجه ۳ بوده‌اند و او نیاز به تجدیدنظر در انتخاب‌هایش دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *