تیم‌هایی که به نیمه نهایی جام حذفی تنیس صعود کردند، مشخص شدند.

تیم های راه یافته به نیمه نهایی جام حذفی تنیس مشخص شدند


در روز پنجم جام حذفی آقایان (جام خلیج فارس) در زمین‌های تنیس المپیک کیش، تیم‌های حاضر در مرحله یک چهارم نهایی با یکدیگر مسابقه دادند. در این مرحله نیرو تابلو ریلی مقابل ملوان نداجا الف، البرز گاز کیش مقابل اوتار، املاک برادران مقابل الکت و رعد پدافند ارتش مقابل تیم ۲۶ به برتری رسیدند. در نیمه نهایی، نیرو تابلو ریلی به مصاف البرز گاز کیش می‌روید و الکت در مقابل رعد پدافند ارتش قرار می‌گیرد. این مسابقات با حضور ۱۲۹ تیم از استان‌های مختلف برگزار شده و سرداوری آن توسط حسن لاچینانی و سازماندهی آن توسط مهران قدسی انجام می‌شود.

به گزارش دیجیاتور، در ادامه برگزاری پنجمین روز جدول اصلی رقابت های جام حذفی آقایان ( جام خلیج فارس ) در زمین های تنیس المپیک کیش ، تیم های حاضر در مرحله یک چهارم نهایی با هم مسابقه دادند.

در راند چهارم این مسابقات نیرو تابلو ریلی با نتیجه۲ بر صفر ملوان نداجا الف را برد، البرز گاز کیش با همین نتیجه اوتار را شکست داد، املاک برادران با نتیجه ۲ بر صفر مقابل الکت شکست خورد و رعد پدافند ارتش با همین نتیجه تیم ۲۶ را برد.

به این ترتیب در مرحله نیمه نهایی این مسابقات تیم

نیرو تابلو ریلی با البرز گاز کیش مسابقه می دهد و الکت به مصاف رعد پدافند ارتش می رود تا تکلیف تیم های حاضر در فینال مشخص شود.

این مسابقات با حضور ۱۲۹ تیم از استان های آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی ،اردبیل ، اصفهان ، البرز ، بوشهر ، تهران ، خراسان رضوی ، خراسان شمالی ، خوزستان ، زنجان ، سمنان ،سیستان و بلوچستان ، فارس ، قم ، کرمان ، گیلان ، مازندران، هرمزگان ، یزد، منطقه آزاد انزلی، نقطه دورافتاده کیش ، نقطه دورافتاده قشم و تیم های آینده سازان به مدت ۱۴ روز در زمین های تنیس المپیک کیش برگزار می شود.

سرداوری این مسابقات بر عهده حسن لاچینانی سرداور نشان سفید کشورمان است و مهران قدسی سازماندهی این دوره را بر عهده دارد.


در پنجمین روز جام حذفی آقایان در تنیس المپیک کیش، تیم های نیرو تابلو ریلی و البرز گاز کیش به مرحله نیمه نهایی صعود کردند. همچنین تیم الکت و رعد پدافند ارتش نیز به همین مرحله راه یافتند تا در نهایت تیم های حاضر در فینال مشخص شوند. این مسابقات با حضور ۱۲۹ تیم از استان های مختلف کشور برگزار شده و سرداوری آن توسط حسن لاچینانی صورت می گیرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *