تیزر رسمی اثر سینمایی “آپاراتچی” منتشر شد/ آقای کارگردان پای چوبه دار!

تیزر رسمی فیلم «آپاراتچی» منتشر شد/ آقای کارگردان پای چوبه دار!


تیزر رسمی اثر سینمایی سینمایی “آپاراتچی” به کارگردانی قربانعلی طاهرفر منتشر شده است. این اثر سینمایی مخصوص برنامه نوروزی 1403 در سینماهای سراسر کشور اکران خواهد شد و از طریق سامانه اکران مردمی در شهرهای بدون هنر هفتم نیز قابل مشاهده است. روایت خیالی اثر سینمایی درباره یک کارگردان عاشق هنر هفتم است که بیشتر عشقش را به خانواده و هنر هفتم تقسیم کرده است. بازیگران اصلی این اثر سینمایی شامل تورج الوند، فاطمه مسعودی‌فر، و رضا ناجی می‌باشند و ساخت تیزر اثر سینمایی را امید میرزایی بر عهده داشته است.


دریافت
35 MB

به گزارش دیجیاتور، همزمان با دومین هفته از اکران های نوروزی، تیزر رسمی‌اثر سینمایی سینمایی «آپاراتچی» به کارگردانی قربانعلی طاهرفر منتشر شد.

اثر سینمایی سینمایی «آپاراتچی» ویژه برنامه نوروزی ۱۴۰۳ سینماهای سراسر کشور است که در شهرهای فاقد هنر هفتم نیز توسط سامانه اکران مردمی به نشانی Ekranmardomi.ir قابلیت اکران دارد.

«آپاراتچی» ساخته قربانعلی طاهرفر، کارگردان تبریزی است و با مشارکت بنیاد سینمایی فارابی، سازمان سینمایی سوره و مدرسه اندیشه و آثار خلاقانه ماه ساخت و ساز شده است.

این اثر سینمایی در جشنواره اثر سینمایی فجر سال ۱۴۰۲ حضور داشت و شایسته دریافت جایزه ویژه هیات داوران بخش نگاه نو شد.

در خلاصه روایت خیالی این اثر سینمایی آمده است: «آپاراتچی» ماجرای شیرین زندگی کارگردانِ عشقِ سینمایی است که آشوبگر نیست اما اگر نیاز باشد همه جا را به آشوب می‌کشد. او در میان دو عشق گرفتار شده؛ عشق به هنر هفتم و عشق به خانواده.

بازیگران این اثر سینمایی عبارتنداند از تورج الوند، فاطمه مسعودی‌فر، رضا ناجی، حسین عابدینی، وحید مبصری، ولی فروتن، امین گلستانه، پوریا میاندهی، شهرام خزرایی و با حضور بهنام تشکر، امید روحانی، علیرضا استادی و هومن برق نورد.

ساخت تیزر این اثر سینمایی را امید میرزایی بر عهده داشته است.


اثر سینمایی سینمایی «آپاراتچی» نوروزی که توسط قربانعلی طاهرفر کارگردانی شده، در جشنواره اثر سینمایی فجر شرکت کرده و جایزه ویژه هیات داوران بخش نگاه نو را برنده شده است. روایت خیالی این اثر سینمایی درباره زندگی کارگردان عاشق هنر هفتم است که درگیر دو عشق، به هنر هفتم و خانواده، می‌شود. بازیگران برجسته‌ای همچون تورج الوند، فاطمه مسعودی‌فر، و رضا ناجی در این اثر سینمایی حضور دارند. تیزر رسمی این اثر سینمایی در حین اکران های نوروزی منتشر شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *