تاثیر تکنولوژی نانوحباب بر کیفیت منابع آبی: افزایش سه برابر

تکنولوژی نانو حباب کیفیت آب را ۳ برابر افزایش داده است


در آئین رونمایی از فناوری نوین نانو حباب و بازدید از تصفیه خانه منابع آبی شهر ساوه، روح الله دهقانی فیروز آبادی، معاون علمی، فناوری و دانش مالی دانش بنیان مقام عالی رتبه، به اهمیت بهبود کیفیت زندگی و رضایتمندی مردم اشاره کرده است. او بیان کرده است که رسانه‌ای شدن این دستاورد بسیار ضروری است تا مردم از افتخارات فرزندان متخصص این مرز و بوم باخبر باشند. همچنین، تأثیرات قابل توجه دانش مالی دانش بنیان در حوزه منابع آبی و فاضلاب نیز مشهود است. او به دغدغه تغذیه گرایی از سد و افزایش کیفیت منابع آبی در تولیدی منابع آبی و فاضلاب، که با استفاده از تکنولوژی نانو حباب ممکن شده است، اشاره کرده است و امیدوار است با استفاده از تخصص جوانان و حمایت حکومت، بتوانیم کیفیت منابع آبی شرب را در سایر سدها نیز بهبود بخشیم و این دغدغه مردم را رفع کنیم.

به گزارش خبرنگار دیجیاتور، روح الله دهقانی فیروز آبادی پیش از ظهر شنبه در آئین رونمایی از فناوری نوین نانو حباب و بازدید از تصفیه خانه منابع آبی شهر ساوه اظهار کرد: بهبود کیفیت زندگی رضایتمندی تمامی مردم را به همراه دارد، از این رو رسانه‌ای شدن این دستاورد بسیار ضروری است تا مردم در جریان افتخارات فرزندان متخصص این مرز و بوم باشند.

معاون علمی، فناوری و دانش مالی دانش بنیان رئیس جمهور افزود: تأثیرات قابل توجه دانش مالی دانش بنیان در تمامی حوزه‌های تولیدی منابع آبی و فاضلاب ازن زنی، سازماندهی شبکه‌های توزیع منابع آبی و فاضلاب، افزایش بهره وری و کاهش هزینه‌ها مشهود است.

دهقانی گفت: یکی از دغدغه‌های حوزه منابع آبی در کشور، تغذیه گرایی از سد است که به میزان قابل توجهی، طعم، بو و رنگ منابع آبی را در تولیدی منابع آبی و فاضلاب افزایش می‌دهد که دستاورد جوانان توانمند امروز به ثمر نشست و این مهم بسیار ستودنی و قابل تقدیر است.

وی با اشاره به اینکه تکنولوژی نانو حباب، منجر به افزایش ۲ تا ۳ برابری کیفیت منابع آبی شده است، گفت: امید است با بهره گیری از ظرفیت و تخصص جوانان همچنین حمایت حکومت، بتوانیم گام‌های مؤثری در تأمین و افزایش کیفیت منابع آبی شرب در سایر سدها نیز برداریم و دغدغه مردم در این خصوص رفع شود.


بهبود کیفیت زندگی رضایتمندی تمامی مردم را به همراه دارد و رسانه‌ای شدن این دستاورد بسیار ضروری است تا مردم در جریان افتخارات فرزندان متخصص این مرز و بوم باشند.
تأثیرات قابل توجه دانش مالی دانش بنیان در تمامی حوزه‌های تولیدی منابع آبی و فاضلاب ازن زنی، سازماندهی شبکه‌های توزیع منابع آبی و فاضلاب، افزایش بهره وری و کاهش هزینه‌ها مشهود است.
تکنولوژی نانو حباب، منجر به افزایش ۲ تا ۳ برابری کیفیت منابع آبی شده است و با بهره گیری از ظرفیت و تخصص جوانان همچنین حمایت حکومت، بتوانیم گام‌های مؤثری در تأمین و افزایش کیفیت منابع آبی شرب در سایر سدها نیز برداریم و دغدغه مردم در این خصوص رفع شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *