تکمیل و تحویل شش بیمارستان و سه ورزشگاه در سال ۱۴۰۳

تکمیل و تحویل ۶ بیمارستان و ۳ ورزشگاه در ۱۴۰۳


در پیام تبریک سال نو، علی نبیان مدیرعامل سازمان مجری ساختمان‌ها و تأسیسات عمومی و دولتی اعلام کرد که در سال جاری قصد دارند پروژه‌های نیمه‌تمامی را که از سال‌های گذشته آغاز شده بودند، با تأمین اعتبار موردنیاز تکمیل کرده و به بهره برداری برسانند. او همچنین به برنامه تحویل ۶ بیمارستان و ۳ ورزشگاه در سال جدید اشاره کرد و اعلام کرد که فاز دوم توسعه ضلع شرقی حرم حضرت معصومه نیز در برنامه تحویل و بهره برداری در سال جاری است. این سازمان از ابتدای حکومت سیزدهم تا پایان سال ۱۴۰۲، تعداد ۵ بیمارستان با ظرفیت ۹۷۱ تخت را تکمیل کرده و به سازمان سلامت، درمان و آموزش علوم درمانی تحویل داده است.

به گزارش دیجیاتور، علی نبیان مدیرعامل سازمان مجری ساختمان‌ها و تأسیسات عمومی و دولتی درباره برنامه‌های پیش روی سازمان را در سال جدید با توجه به تأکید مقام عالی رتبه در پیام تبریک سال نو مبنی بر تکمیل و تحویل پروژه‌های نیمه‌تمام، اظهار کرد: در سال جاری سازمان مجری ساختمان‌ها و تأسیسات عمومی و دولتی در نظر دارد تا پروژه‌هایی را که از سال‌های گذشته آغاز شده است را با تأمین اعتبار موردنیاز از منابع مالی تعیین شده از طرف سازمان برنامه و برنامه‌ریزی مالی کشور، تکمیل کرده و به بهره برداری برساند.

‌معاون وزیر راه و شهرسازی افزود: برنامه امسال سازمان تکمیل و تحویل ۶ بیمارستان با یک‌هزار و ۲۷۸ تخت و ۳ ورزشگاه با ظرفیت ۲۵ هزار نفر است.

وی اضافه کرد: تکمیل بیمارستان ۲۶۰ تختی کرج، بیمارستان ۴۰۰ تختی رشت، بیمارستان ۳۴۱ تختی ساری، بیمارستان ۱۹۷ تختی شوشتر، بخش الحاقی بیمارستان تالش با ۴۰ تخت در بخش قلب، بخش الحاقی بیمارستان لنگرود با ۴۰ تخت اورژانس، دیالیز و علم عناصر‌درمانی، ورزشگاه ۱۵ هزار نفری خرم‌آباد، ورزشگاه ۵ هزار نفری بروجرد و ورزشگاه ۵ هزار نفری بناب از دیگر پروژه‌هایی است که کار آنها در سنوات گذشته آغاز شده و در مراحل پایانی تکمیل است که با تأمین اعتبار موردنیاز از منابع مالی تعیین شده از طرف سازمان برنامه و برنامه‌ریزی مالی کشور، قابل تحویل و بهره‌برداری در سال جاری هستند.

نبیان گفت: همچنین فاز دوم توسعه ضلع شرقی حرم حضرت معصومه (س) شامل صحن و شبستان‌ها نیز در برنامه تحویل و بهره برداری در سال جاری است.

مدیرعامل سازمان مجری ساختمان‌ها و تأسیسات عمومی و دولتی اظهار کرد: سازمان مجری ساختمان‌ها و تأسیسات عمومی و دولتی از ابتدای حکومت سیزدهم تا پایان سال ۱۴۰۲، تعداد ۵ بیمارستان با ظرفیت ۹۷۱ تخت را تکمیل کرد و تحویل بهره‌بردار آن سازمان سلامت، درمان و آموزش علوم درمانی داد.


با توجه به تمايل سازمان مجري ساختمان‌ها و تأسيسات عمومي و دولتي، برنامه‌هاي تکميل و تحويل پروژه‌هاي نيمه‌تمام در حال اجراي سال جديد است. امسال، ۶ بیمارستان و ۳ ورزشگاه باید تکميل و تحويل شوند. به علاوه، فاز دوم توسعه ضلع شرقی حرم حضرت معصومه نیز در برنامه سازمان قرار دارد. از سال گذشته تاکنون، ۵ بیمارستان با ظرفيت ۹۷۱ تخت تکميل و تحويل شده‌اند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *