تکمیل و به‌روزرسانی مدارک نخبگانی که درخواست استخدام داده‌اند تا مطالعات تاریخی ۱۴ اسفند

تکمیل و اصلاح مدارک نخبگان متقاضی استخدام تا ۱۴ اسفند


سومین فراخوان جذب نخبگان و استعدادهای برتر توسط بنیاد ملی نخبگان برگزار شده است و متقاضیان تا ۱۴ اسفندماه مهلت دارند تا مدارک خود را در سامانه دانا بارگذاری و اصلاح کنند. این طرح به منظور تحول در دستگاه‌های اجرایی و ارتقا نظام حکمرانی کشور ارائه شده و افراد علاقه‌مند به فعالیت در دستگاه‌های دولتی معرفی و برای اشتغال به دستگاه‌های اجرایی انتخاب می‌شوند.

به گزارش دیجیاتور به نقل از بنیاد ملی نخبگان، در راستای برگزاری سومین فراخوان جذب نخبگان و استعدادهای برتر فرصت تکمیل و اصلاح مدارک بر روی سامانه دانا فراهم شده است.

متقاضیان تا ۱۴ اسفندماه فرصت دارند با مراجعه به این سامانه ضمن بررسی مدارک بارگذاری شده، نسبت به تکمیل مدارک اقدام کنند.

شایان ذکر است، به منظور تحول در دستگاه‌های اجرایی و ارتقا نظام حکمرانی کشور، در این طرح نخبگان و استعدادهای برتر علاقه‌مند به فعالیت در دستگاه‌های دولتی، شناسایی و برای اشتغال به دستگاه‌های اجرایی معرفی می‌شوند.


برگزاری سومین فراخوان جذب نخبگان و استعدادهای برتر، امکان تکمیل و اصلاح مدارک بر روی سامانه دانا فراهم شده است. متقاضیان تا ۱۴ اسفندماه فرصت دارند با مراجعه به این سامانه، بارگذاری مدارک و تکمیل آنها را انجام دهند. این طرح نخبگان و استعدادهای برتر را برای فعالیت در دستگاه‌های دولتی شناسایی کرده و به اشتغال در این دستگاه‌ها کمک می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *