تکمیل طرح‌های زراعت لرستان توسط قرارگاه امام حسن مجتبی (ع)

تکمیل طرح‌های کشاورزی لرستان توسط قرارگاه امام حسن مجتبی (ع)


در این متن، سید عماد شاهرخی در جلسه برنامه‌ریزی و هماهنگی شروع عملیات اجرایی تفاهم‌نامه قرارگاه امام حسن مجتبی (ع)، اهمیت و تأثیر این قرارگاه را در رشد ساخت و ساز، افزایش راندمان و بهره‌وری منابع آبی در حوزه زراعت استان بیان کرده است. همچنین، اعلام کرده است که تفاهم‌نامه‌ای با مبلغ ۶۸ هزار میلیارد ریال بر اساس آن طرح‌های مشمول منابع آبی‌وخاک سازمان شامل کانال‌های منابع آبی‌بر، انتقال منابع آبی با لوله، احداث استخر، بندهای منابع آبی‌بندان، ایستگاه‌های پمپاژ و غیره در سه سال اجرا خواهند شد. رئیس سازمان جهاد زراعت لرستان و سرهنگ جهان‌بخش نیز در این جلسه حضور داشته و آمادگی خود را برای همکاری با سازمان جهاد زراعت اعلام کرده‌اند.

به گزارش خبرنگار دیجیاتور، سید عماد شاهرخی امروز شنبه در جلسه برنامه‌ریزی و هماهنگی شروع عملیات اجرایی موضوع تفاهم‌نامه قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) با اشاره به اندیشه و تفکر قرارگاه امام حسن مجتبی (ع)، اظهار داشت: این قرارگاه با کار و تلاش جهادی و هدف توسعه و آبادانی و مشارکت در حوزه زیرساخت بخش زراعت تأثیر قابل‌توجهی در رشد ساخت و ساز، افزایش راندمان و بهره‌وری منابع آبی در حوزه زراعت استان خواهد داشت.

وی عنوان کرد: تفاهم‌نامه‌ای با مبلغ ۶۸ هزار میلیارد ریال با قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) منعقد شده که بر اساس آن طرح‌های مشمول منابع آبی‌وخاک سازمان اعم از کانال‌های منابع آبی‌بر، انتقال منابع آبی با لوله، احداث استخر، بندهای منابع آبی‌بندان، ایستگاه‌های پمپاژ و … طی سه‌ساله عملیاتی خواهند شد.

رئیس سازمان جهاد زراعت لرستان با بیان اینکه بسیج را لشکر مخلص خدا دانست، افزود: باتوجه‌به این‌که پیش‌بینی اعتبارات به استان ابلاغ شده است، باید تا پایان سال بسیج سازندگی پروژه‌های پیشنهادی سازمان جهاد زراعت را اجرا و به بهره‌برداری برساند.

سرهنگ جهان‌بخش رئیس سازمان بسیج سازندگی استان نیز در این جلسه اظهار داشت: سازمان بسیج سازندگی آماده است در هر زمان و شرایطی همراه و یاری‌رسان سازمان جهاد زراعت باشد.

وی با بیان این‌که ما آماده و پای‌کار هستیم، افزود: در سنوات گذشته نیز تفاهم‌نامه‌هایی با سازمان جهاد زراعت منعقد شده که بر اساس آن پروژه‌هایی برای این سازمان به نحو احسن انجام شده است که با یاری خدا این قرارداد منعقده را نیز باتوجه‌به شرایط آن اجرایی و تکمیل خواهیم کرد.


با امضا تفاهم‌نامه قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) طرح‌های مشمول منابع آبی‌وخاک سازمان بر اساس این تفاهمنامه به سه سال انجام خواهند شد. این قرارگاه با کار و تلاش جهادی و هدف توسعه و آبادانی و مشارکت در حوزه زیرساخت بخش زراعت تأثیر قابل‌توجهی در رشد ساخت و ساز، افزایش راندمان و بهره‌وری منابع آبی در حوزه زراعت استان خواهد داشت. این تفاهم‌نامه با مبلغ ۶۸ هزار میلیارد ریال منعقد شده است و پروژه‌های پیشنهادی سازمان جهاد زراعت تا پایان سال اجرا و به بهره‌برداری خواهند رسید. سازمان بسیج سازندگی نیز آماده همراهی و یاری‌رسانی سازمان جهاد زراعت است. در سنوات گذشته نیز تفاهم‌نامه‌هایی با سازمان جهاد زراعت منعقد شده است که بر اساس آن پروژه‌هایی برای این سازمان به نحو احسن انجام شده است و با یاری خدا این قرارداد منعقده را نیز باتوجه به شرایط آن اجرایی و تکمیل خواهیم کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *