توضیح درباره فعالیت کذبگویانه سومین مدیرعامل استقلال / نقش خطیر سازماندهی برنامه!

توضیح در مورد «جعل» سوم مدیرعامل استقلال/ خطیر مدیر برنامه بوده!


در این متن اشاره شده است که مدیرعامل باشگاه استقلال با حاشیه‌های عجیبی روبرو شده است. این حاشیه‌ها شامل شکایت دبیرکل فدراسیون فوتبال و یکی از اعضای هیأت مدیره باشگاه استقلال از علی خطیر به جرم جعل امضا است. همچنین، مدیرعامل باشگاه شاهین بوشهر نیز شکایت از علی خطیر و امیرحسین محتشم رئیس هیأت فوتبال استان بوشهر درباره پرداخت حق رشد مهدی طارمی داشته است. امیرحسین محتشم توضیح داده که در زمانی که به عنوان رئیس هیأت فوتبال استان بوشهر انتخاب شد، مدیرعامل باشگاه شاهین به او مراجعه کرده و درباره مکانیزم مشارکت (حق رشد) مهدی طارمی صحبت کرده است. او همچنین اعلام کرده است که قرارداد این موضوع در سیستم اتوماسیون ثبت شده است و صحت ادعاهای مدیرعامل باشگاه شاهین در رابطه با ناشرودن اطلاعات در سیستم اتوماسیون صحت ندارد. علیرضا نعمتی نیز در ادامه این موضوع شکایت خود را به کمیته استیناف مطرح کرده است. هنوز رای نهایی در این مورد صادر نشده است. در اخیراً، علی خطیر،عضو هیأت مدیره باشگاه شاهین بوشهر و امیرحسین محتشم رئیس هیأت فوتبال استان بوشهر به جرم جعل امضا به دادگاه ابتدایی شاهرود احضار شدند.

به گزارش خبرنگار دیجیاتور، در چند روز اخیر مدیرعامل باشگاه استقلال با حاشیه‌های عجیبی مواجه شده که هر روز زوایای جدیدی پیدا می کند.

پس از اینکه دبیرکل فدراسیون فوتبال و یکی از اعضای هیأت مدیره این باشگاه از علی خطیر به جرم جعل امضا شکایت کردند، امروز یکشنبه ۳ دی، علیرضا نعمتی مدیرعامل باشگاه شاهین بوشهر خبر از شکایت از علی خطیر و امیرحسین محتشم رئیس هیأت فوتبال استان بوشهر پیرامون مبلغ حق رشد مهدی طارمی داشته است.

امیرحسین محتشم رئیس هیأت فوتبال استان بوشهر در گفت‌وگو با خبرنگار دیجیاتور، در این خصوص بیان کرد: زمانی که به عنوان رئیس هیأت فوتبال استان انتخاب شدم، اواخر سال ۱۳۹۹ مدیرعامل باشگاه شاهین به من مراجع کرد و پیگیر موضوع مکانیزم مشارکت (حق رشد) مهدی طارمی بود، پس از آن من این موضوع را با خطیر در میان گذاشتم و در تیرماه ۱۴۰۰ قرارداد امضا کردیم و این قرارداد در اتوماسیون اداری توسط مدیرعامل باشگاه شاهین رؤیت شده است.

او ادامه داد: در حالی که مدیرعامل باشگاه شاهین ادعا کرده خبری از وجود قراردا (هیأت فوتبال، علی خطیر و خود باشگاه) خبر نداشته این موضوع صحت ندارد و در سیستم اتوماسیون تمام شواهد وجود دارد که او قرارداد را ملاحظه کرده است. پس از این موضوع نعمتی شکایت خود را در کمیته استیناف مطرح کرد و هنوز رأی نهایی صادر نشده است.

محتشم درباره رقم قرارداد گفت: در حال حاضر حضور ذهن ندارم اما فکر کنم ۶، ۷ هزار یورو یا شاید بیشتر بوده ولی الان دقیق نمی‌توانم میزان رقم را اعلام کنم.


به نظر می‌رسد که علی خطیر و امیرحسین محتشم رئیس هیأت فوتبال استان بوشهر به خاطر مشارکت حق رشد مهدی طارمی اخیراً شکایت کرده‌اند. علیرضا نعمتی مدیرعامل باشگاه شاهین بوشهر هم شکایتی را علیه علی خطیر و امیرحسین محتشم رئیس هیأت فوتبال استان بوشهر به خاطر مبلغ حق رشد مهدی طارمی داشته است. علی خطیر از جعل امضا متهم شده است و در ادعای مدیرعامل باشگاه شاهین آمده است که شواهد وقوع قرارداد در سیستم اتوماسیون موجود است. هنوز رأی نهایی این شکایت صادر نشده است. مقدار دقیق قرارداد مشخص نیست، اما فکر می‌شود حدود ۶ تا ۷ هزار یورو یا شاید بیشتر باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *