توصیف کوهستانی از افزایش برنامه‌ریزی مالی صدا و سیما

توضیحات جبلی درباره افزایش بودجه صدا و سیما

0 نظر


رییس سازمان صدا و سیما، پیمان جبلی، در جلسه هیأت حکومت، بیان کرد که سازمان صدا و سیما وظیفه سنگینی در قبال کارمندان و بازنشستگان خود، که زمان زیادی را برای ساخت و ساز برنامه ها در این سازمان صرف کرده‌اند، دارد. وی اعلام کرد که این سازمان بیش از ۶۰ هزار کارمند شاغل و بازنشسته دارد و برنامه‌ریزی مالی اختصاص یافته به این سازمان براساس جدول تکالیف ساخت و ساز است و اضافه کردن حقوق و دستمزد همکاران بدون کسب موافقت حکومت امکانپذیر نیست. او بیان کرد که تاکنون سعی بر این بوده که از مجاری قانونی و اختیارات سازمان برای کمک به کارکنان استفاده کنند و برنامه‌ریزی مالی سازمان در سال ۱۴۰۳ برای پرداخت حقوق و دستمزد همکاران و بازنشستگان و ساخت و ساز براساس جدول تکالیف در نظر گرفته شده است.

به گزارش دیجیاتور، «پیمان جبلی» در حاشیه جلسه هیأت حکومت و در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: ما وظیفه سنگینی در قبال شاغلان و بازنشستگانی که عمرشان را برای ساخت و ساز برنامه در صدا و سیما صرف کرده‌اند، داریم.

وی اضافه کرد: این سازمان بیش از ۶۰ هزار کارمند شاغل و بازنشسته دارد که این تعداد کارمند شامل خریدخدمتی ها و انواع قراردادها می‌شود.

رییس سازمان صدا و سیما تصریح کرد: برنامه‌ریزی مالی‌ای که در برنامه به این سازمان اختصاص یافته بر اساس جدول تکالیف ساخت و ساز است و ما حق اضافه کردن حقوق و دست مزد همکارانمان را بدون کسب موافقت حکومت نداریم.

جبلی یادآور شد: طی بیش از دو سال گذشته تلاش بر این بوده تا جایی که می‌توانیم از مجاری قانونی و اختیارات سازمان برای کمک به همکارانمان استفاده کنیم.

وی افزود: آنچه به عنوان برنامه‌ریزی مالی سازمان صدا و سیما برای سال ۱۴۰۳ در نظر گرفته شده هم برای پرداخت حقوق و دستمزد همکاران و بازنشستگان ما در سازمان است و هم برای تولیداتی است که بر اساس جدول تکالیف در ماده ۷۷ برنامه هفتم برای صدا و سیما تعیین شده است.


پیمان جبلی، رییس سازمان صدا و سیما، در جلسه هیأت حکومت و در حاشیه جلسه جلسه با خبرنگاران، اظهار داشت که سازمان صدا و سیما وظیفه سنگینی در قبال شاغلان و بازنشستگانی دارد که عمرشان را برای ساخت و ساز برنامه در این سازمان صرف کرده‌اند. او افزود که سازمان صدا و سیما بیش از ۶۰ هزار کارمند شاغل و بازنشسته دارد و برنامه‌ریزی مالی این سازمان بر اساس جدول تکالیف ساخت و ساز است و اضافه کردن حقوق و دستمزد کارکنان بدون کسب موافقت حکومت امکان‌پذیر نیست. وی تاکید کرد که در گذشته تلاش بر این بوده تا از مجاری قانونی و اختیارات سازمان برای کمک به همکاران استفاده کنیم و برنامه‌ریزی مالی سازمان برای سال ۱۴۰۳ هم برای پرداخت حقوق و دستمزد کارکنان و بازنشستگان و هم برای تولیداتی که بر اساس جدول تکالیف در برنامه هفتم صدا و سیما تعیین شده است، در نظر گرفته شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *