توزیع منظم و روزانه مرغ منجمد در آذربایجان شرقی

توزیع مرغ منجمد به صورت گسترده و روزانه در آذربایجان شرقی


در این متن آمده است که سازمان جهاد زراعت آذربایجان شرقی به منظور تنظیم بازار و کنترل قیمت‌ها، در حوزه محصولات زراعت، توزیع گسترده و وسیع مرغ منجمد وارداتی در آذربایجان شرقی را آغاز کرده است. این اقدام برای جلوگیری از افزایش بی‌رویه قیمت‌ها در این حوزه انجام می‌شود. همچنین رئیس این سازمان به مردم اطمینان داده است که ذخایر راهبردی کافی در حوزه محصولات زراعت وجود دارد و نیازی به نگرانی بابت تأمین گوشت مرغ و سایر اقلام راهبردی نیست. تا زمانی که قیمت‌ها در بازار متعادل نشود، توزیع مرغ منجمد تداوم خواهد یافت تا به مردم امکان دسترسی به گوشت مرغ سالم و با قیمت مناسب را فراهم کند.

به گزارش خبرنگار دیجیاتور، اکبر فتحی ظهر شنبه در گفتگو با خبرنگاران از توزیع گسترده و وسیع مرغ منجمد وارداتی در سطح آذربایجان شرقی خبر داد و گفت: تنظیم بازار و کنترل قیمت‌ها در حوزه محصولات زراعت یکی از وظایف اصلی سازمان جهاد زراعت آذربایجان شرقی است و در سالی که به شعار رشد ساخت و ساز، مهار تورم مزین شده است، اجازه افزایش بی‌رویه قیمت‌ها را نخواهیم داد.

وی افزود: در راستای کنترل قیمت‌ها و تعادل بازار مرغ، روزانه ۸۰ تن مرغ منجمد به صورت گسترده و در سطح وسیع در آذربایجان شرقی توزیع خواهد شد تا از هرگونه افزایش قیمت در این حوزه جلوگیری شود.

رئیس سازمان جهاد زراعت آذربایجان شرقی به مردم اطمینان داد به میزان کافی ذخایر راهبردی در حوزه محصولات زراعت وجود دارد و مردم نگرانی بابت تأمین گوشت مرغ، گوشت قرمز و سایر اقلام راهبردی نداشته باشند.

فتحی ادامه داد: تا زمانی که قیمت‌ها در بازار متعادل نشود توزیع مرغ منجمد تداوم خواهد یافت تا مردم کوچک‌ترین مشکلی در دسترسی به گوشت مرغ سالم و با قیمت مناسب نداشته باشند.


توزیع گسترده و وسیع مرغ منجمد در آذربایجان شرقی ، تنظیم بازار و کنترل قیمت‌ها ، افزایش قیمت‌ها را نخواهیم داد ، کنترل قیمت‌ها و تعادل بازار مرغ ، جلوگیری از هرگونه افزایش قیمت در حوزه مرغ ، وجود ذخایر راهبردی در حوزه محصولات زراعت ، تأمین گوشت مرغ و سایر اقلام راهبردی ، توزیع مرغ منجمد تا مردم کوچک‌ترین مشکلی در دسترسی به گوشت مرغ سالم و با قیمت مناسب نداشته باشند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *