تنها یک درصد مردم قادر به حدس زدن عدد بعدی هستند، آیا شما می‌توانید؟

حل کردن معماهای علم اعداد غیر از لذت و سرگرمی که ارائه می‌دهند، می‌تواند به تقویت مهارت‌های تفکر و حل مسئله شما کمک کند. این معماها باعث فعال شدن سلول‌های مغزی شما می‌شوند و باعث تمرکز و تقویت حافظه می‌شوند. به عنوان یک فعالیت سرگرم‌کننده و آموزشی، حل معماهای علم اعداد می‌تواند به بهبود عملکرد ذهنی شما کمک کند و به عنوان یک روش استرس‌زدایی کارآمد برای بزرگسالان نیز مفید است. در نهایت، فعالیت‌های تفکری این نوع می‌توانند به بهبود کیفیت زندگی شما کمک کنند و باعث افزایش خلاقیت و تمرکز شما شوند.

این یک معمای علم اعداد است که برای حل کردن آن به مهارت‌های ابتدایی علم اعداد و کمی هوش نیاز دارید. با حل کردن این نوع معماهای علم اعداد می‌توانید سلول‌های مغزی خود را فعال کرده و ذهنتان را تقویت کنید.  

این معماهای علم اعداد برای تقویت کردن مغز شما و فعال کردن سلول‌های آن طراحی شده‌اند. حل کردن این معماها نه تنها لذت بخش و سرگرم کننده است؛ بلکه برای سلامت روحی و روانی شما بسیار مفید می‌باشد.

عددی بعدی چه خواهد بود؟

خیلی زود آخرین عدد این مجموعه را حدس بزن.

.

.

.

.

.

.

.

به نظرت عدد گمشده کدام است؟

.

.

.

.

.

.

  قبل از جستجوی پاسخ، پیشنهاد می‌کنیم مجموعه اعداد را با دقت مرور کنید.

.

.

.

.

.

تمرکز کن و از مهارت‌های علم اعداد ات استفاده کن.

.

.

.

.

.

.

زمان زیادی ندارید.

.

.

.

.

.

.

وقت شما رو پایان است.

.

.

.

.

.

.

بیشتر بخوانید: معمای علم اعداد | اگر معادله های ۲۴=۲+۲، ۳۶=۳+۳ و ۵۹=۴+۵ برقرار باشد؛ جواب ۴+۳ چیست؟

جواب معمای علم اعداد مجموعه اعداد

جواب معمای علم اعداد مجموعه اعداد

همه معماهای علم اعداد چالش برانگیز و سخت نیستند، برخی از آن‌ها نکات زیزی دارند که با کشف آن به راحتی می‌توانید به جواب برسید. این معماهای علم اعداد بیشتر شامل جمع، تفریق، تقسیم یا ضرب هستند و شما با تسلط بر این عملکردها و کمی دقت و تمرکز می‌توانید به جواب برسید.

برای حل این معمای علم اعداد جذاب باید از روش زیر استفاده کنید.

به طور معمول، یک عبارت علم اعداد شامل یک یا چند عملکرد (یعنی جمع، تفریق، تقسیم و ضرب) است. اما استفاده از محاسبات درست می‌تواند شما را به جواب برساند.

 ستون‌ها را ضربدر اعداد زوج کنید و ردیف ها را به اضافه اعداد فرد کنید. 

شما باید هر ردیف را بعلاوه اعداد فرد کنید. اعداد فرد شامل ۱، ۳، ۵، ۷ و … است. مثلا ردیف اول یک بعلاوه عدد فرد اول(یک) می‌شود ۲. در ردیف دوم ۴ بعلاوه عدد فرد دوم(۳) می‌شود ۷. در ردیف سوم ۲۸ بعلاوه عدد فرد سوم(۵) می‌شود ۳۳. در ردیف آخر ۱۹۸ بعلاوه عدد فرد چهارم(۷) می‌شود ۲۰۵.

۷+۱۹۸ عدد فرد بعدی  است، بنابراین عدد گم شده ۲۰۵ است.

ستون ها هم هر عدد ضربدر عدد زوج می‌شود. اعداد زوج عبارت است از ۲، ۴، ۶ و …. در ستون اول ۲ ضربدر عدد زوج اول(۲) می‌شود و جواب ۴ است. ۷ ضربدر عدد زوج دوم (۴) می‌شود و جواب ۲۸ است. ۳۳ هم ضربدر عدد زوج سوم(۶) می‌شود و جواب ۱۹۸ است. 

بیشتر بخوانید:  معمای علم اعداد | عدد گمشده در این معمای مربعی را پیدا کن!

بازی‌های فکری علاوه بر بهبود مهارت‌های تفکری شما یک منبع آرامش و کاهنده استرس هستند. همچنین، این بازی‌های فکری با تمرین منظم، می‌توانند حافظه شما را تقویت کنند.

معماهای علم اعداد مانند این مورد یک روش سرگرم کننده برای تقویت ذهن شماست. ارائه این معماها به کودکان و تمرین‌های فکری منظم می‌تواند به عملکرد بهتر سلول‌های مغزی آنها کمک کند. این معماها در ابتدا به عنوان یک سرگرمی سالم برای کودکان بودند، اما بعدها به یک روش استرس‌زدا بزرگسالان تبدیل شده‌اند.

لطفا نظرات و پیشنهادات خود را در انتهای همین مطلب با ما و کاربران محترم سایت دیجیاتور به اشتراک بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *