تمام نقاط تامین سوخت در استان مرکزی وارد مدار شدند

تمام جایگاه‌های عرضه سوخت استان مرکزی وارد مدار شد


سعید جمشیدی اعلام کرد که ۹۷ جایگاه سوخت در استان مرکزی از ظهر امروز (جمعه) به سامانه هوشمند سوخت متصل شده اند و بنزین با کارت سوخت نرخ ۱,۵۰۰ تومان و با نرخ آزاد ۳,۰۰۰ تومان عرضه می‌شود. وی افزود که ۹۵ درصد از جایگاه‌های سوخت استان به شرایط پایدار بازگشتند و در خصوص سوخت گیری خودروهای سنگین نیز مشکلی وجود ندارد. او همچنین اعلام کرد که اختلالاتی که صبح روز ۲۷ آذرماه در جایگاه‌های سوخت استان ایجاد شده بود، اکنون تماماً برطرف شده است.

سعید جمشیدی روز در گفت‌وگو با خبرنگار دیجیاتور اظهار کرد: مجموع ۹۷ جایگاهی که در استان مرکزی دچار اختلال شده بود، از ظهر امروز (جمعه) به سامانه هوشمند سوخت متصل است و بنزین با کارت سوخت نرخ ۱,۵۰۰ تومان و نرخ آزاد با ۳ هزار تومان به شهروندان عرضه می‌شود.

وی افزود: تا شب گذشته ۹۵ درصد از جایگاه‌های سوخت استان به شرایط پایدار بازگشتند و اکنون در خصوص سوخت گیری خودروهای سنگین نیز مشکلی وجود ندارد.

جایگاه‌های سوخت استان مرکزی همزمان با سراسر کشو از، صبح روز ۲۷ آذرماه با اختلالاتی ایجاد شده بود که اکنون تمام جایگاه‌ها وارد مدار شدند.


مجموع ۹۷ جایگاهی که در استان مرکزی دچار اختلال شده بود، از ظهر امروز (جمعه) به سامانه هوشمند سوخت متصل شده و بنزین با کارت سوخت نرخ ۱,۵۰۰ تومان و نرخ آزاد با ۳ هزار تومان به شهروندان عرضه می‌شود. تا شب گذشته ۹۵ درصد از جایگاه‌های سوخت استان به شرایط پایدار بازگشته و اکنون در خصوص سوخت گیری خودروهای سنگین نیز مشکلی وجود ندارد. جایگاه‌های سوخت استان مرکزی همزمان با سراسر کشو از، صبح روز ۲۷ آذرماه با اختلالاتی ایجاد شده بود که اکنون تمام جایگاه‌ها وارد مدار شدند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *