تغییر ساعت فعالیت شعب بانک فروش خارجی ایران در شب‌های قدر

​تغییر ساعت فعالیت شعب بانک صادرات ایران به مناسبت شب‌های قدر


بانک فروش خارجی ایران اعلام کرده است که در روزهای ۱۱ و ۱۵ فروردین با دو ساعت تأخیر از ساعت ۹:۳۰ صبح شعب واحدهای خود را باز خواهد کرد تا بهره‌مندی بیشتر از فضائل شب‌های قدر امکان‌پذیر شود. همچنین، واحدهای ستادی بانک نیز در این دو روز با دو ساعت تأخیر از ساعت ۹ صبح خدمات خود را ارائه می‌دهند. سامانه شعب مجازی سپهر و سایر روش‌های خدمات مالی غیرحضوری بانک فروش خارجی ایران به بیش از 45 میلیون کاربر این بانک امکان ارائه خدمات متنوع را بدون نیاز به مراجعه حضوری فراهم کرده است.

به گزارش دیجیاتور به نقل از روابط‌عمومی بانک فروش خارجی ایران، به منظور بهره‌مندی بیشتر از فضائل شب‌های قدر، شعب این بانک در روزهای شنبه ۱۱ فروردین مصادف با ۱۹ ماه مبارک رمضان و چهارشنبه ۱۵ فروردین مصادف با ۲۳ ماه مبارک رمضان، با دو ساعت تأخیر و از ساعت ۹:۳۰ شروع به خدمت‌رسانی خواهند کرد.

واحدهای ستادی بانک نیز در این دو روز، با دو ساعت تأخیر از ساعت ۹ صبح آماده ارائه خدمت خواهند بود.

سامانه شعب مجازی سپهر (شمس) به نشانی: https://shams.bsi.ir، همراه‌بانک، شبکه جهانی‌بانک، برنامه تلفن همراه پرداخت اینترنتی صاپ و سایر درگاه‌های خدمات مالی غیرحضوری بانک فروش خارجی ایران خدمات متنوع این بانک را بدون نیاز مراجعه به شعب برای بیش از ٤٥ میلیون کاربر بانک فروش خارجی ایران فراهم کرده است.


اصل متن: بانک فروش خارجی ایران در روزهای شنبه ۱۱ فروردین و چهارشنبه ۱۵ فروردین با دو ساعت تأخیر از ساعت ۹:۳۰ خدمت‌رسانی می‌کند. واحدهای ستادی بانک نیز در این دو روز، با دو ساعت تأخیر از ساعت ۹ صبح آماده ارائه خدمت می‌باشند. سامانه شعب مجازی سپهر و خدمات متنوع بانک برای بیش از ٤٥ میلیون کاربر فراهم شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *