رسیدگی به تعرفه‌های پرستاری بر اساس ویژگی‌های هر بیمارستان مورد بازبینی قرار گیرد.

تعرفه پرستاری متناسب با شرایط هر بیمارستان بازنگری شود

0 نظر


حسین قناعتی، در بازدید از بیمارستان فوق تخصصی چشم علوم درمانی فارابی، در مورد اجرای مقررات تعرفه‌گذاری خدمات پرستاری و شرایط خاص بیمارستان فارابی صحبت کرد. او اعلام کرد که تعرفه‌گذاری خدمات پرستاری انجام شده است اما لازم است با توجه به شرایط هر بیمارستان، آن مورد بازنگری قرار گیرد. قناعتی تأکید کرد که برای مشارکت بهتر پرستاران و پرستاران در توزیع تعرفه‌ها، تلاش می‌کنند تا رضایت بیشتری حاصل شود. وی همچنین اظهار داشت که در حال حاضر در حال رفع مشکلات تعرفه گذاری هستند و به صبوری در این زمینه نیاز داریم. در مورد کمبود نیروی انسانی و تبدیل وضعیت کارکنان شرکتی نیز، رئیس موسسه آموزش عالی علوم علوم درمانی تهران اعلام کرد که بخشی از کمبود نیروی انسانی از طریق آزمون استخدامی رفع می‌شود و در این آزمون، اولویت به تبدیل وضعیت نیروهای شرکتی و قراردادی داده می‌شود.

به گزارش دیجیاتور، حسین قناعتی، در بازدید از بیمارستان فوق تخصصی چشم علوم درمانی فارابی، در خصوص اجرای مقررات تعرفه‌گذاری خدمات پرستاری و شرایط خاص بیمارستان فارابی، گفت: تعرفه گذاری خدمات پرستاری بنا به مطالبه پرستاران اجرایی شده اما لازم است متناسب با شرایط هر بیمارستان بازنگری شود.

وی افزود: تاکید ما بر این است که مترون‌ها و پرستاران در نحوه توزیع آن مشارکت داشته باشند تا رضایت بیشتری حاصل شود.

قناعتی ادامه داد: در حال پیگیری حل مسائل تعرفه گذاری هستیم، باید صبوری کنیم تا مشکلات برطرف شود.

رئیس موسسه آموزش عالی علوم علوم درمانی تهران در خصوص کمبود نیروی انسانی و تبدیل وضعیت کارکنان شرکتی، گفت: بخشی از کمبود نیروی انسانی از طریق آزمون استخدامی برطرف می‌شود و در آزمون استخدامی نیز اولویت را به تبدیل وضعیت نیروهای شرکتی و قراردادی داده‌ایم.


تعرفه خدمات پرستاری بر اساس مطالبه پرستاران اجرایی شده است اما نیاز به بازنگری متناسب با شرایط هر بیمارستان دارد. توزیع مترون‌ها و پرستاران باید به گونه‌ای باشد که رضایت بیشتری حاصل شود. مسائل مربوط به تعرفه گذاری در حال پیگیری است و لازم است صبوری کنیم تا مشکلات برطرف شود. بخشی از کمبود نیروی انسانی از طریق آزمون استخدامی برطرف می شود و اولویت در آزمون استخدامی به تبدیل وضعیت نیروهای شرکتی و قراردادی داده شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *