تساوی گل گهر و استقلال در نیمه اول را به فارسی می‌توان به صورت زیر بازنویسی کرد: تساوی امتیازی بین تیم‌های گل گهر و استقلال در نیمه اول

تساوی گل گهر و استقلال در نیمه اول


در یک دیدار فوتبالی بین تیم‌های گل گهر سیرجان و استقلال تهران در هفته چهاردهم لیگ برتر، دو تیم با نتیجه یک بر یک مساوی شدند. مسیح زاهدی از گل گهر و کوین یامگا از استقلال به ثمر رسیدند. همچنین، حمید بوحمدان از گل گهر و صالح حردانی از استقلال با کارت زرد جریمه شدند. ترکیب تیم‌ها در این دیدار به شرح زیر بود: تیم گل گهر: محمدرضا اخباری، ابوالفضل رزاق پور، مسیح زاهدی، سامان فلاح، بهنام برزای، حمید بوحمدان، احمدرضا زنده رود، علیرضا علیزاده، سعید سحرخیزان، علیرضا کوشکی و مهدی ممی زاده. تیم استقلال: سیدحسین حسینی، آرمین سهرابیان، کوین یامگا، ابوالفضل جلالی، مهدی مهدی پور، آرش رضاوند، آرمان رمضانی، امید حامدی فر، مهرداد محمدی، روزبه چشمی و سعادت (صالح) حردانی. در دقیقه ۲۰، زاهدی گل اول دیدار را به ثمر رساند و در دقیقه ۴۴، یامگا با گلی از روی ضربه پنالتی، تساوی را برای استقلال به ارمغان آورد. بعد از این گل تا پایان نیمه اول، دو تیم با نتیجه مساوی به رختکن برخاستند.

به گزارش خبرنگار دیجیاتور، تیم‌های فوتبال گل گهر سیرجان و استقلال تهران از هفته چهاردهم لیگ برتر امروز یکشنبه ۳ دی ماه در ورزشگاه شهید حاج قاسم سلیمانی به مصاف هم رفتند که این دیدار در نیمه اول با نتیجه تساوی یک بر یک به پایان رسید. مسیح زاهدی (۲۰) از گل گهر و کوین یامگا (۴۴) از استقلال گلزنان این دیدار در نیمه اول بودند.

حمید بوحمدان از گل گهر سیرجان و صالح حردانی از استقلال توسط پیام حیدری داور این بازی با کارت زرد جریمه شد.

ترکیب استقلال تهران و گل گهر

جواد نکونام سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران برای این دیدار سیدحسین حسینی، آرمین سهرابیان، کوین یامگا، ابوالفضل جلالی، مهدی مهدی پور، آرش رضاوند، آرمان رمضانی، امید حامدی فر، مهرداد محمدی، روزبه چشمی و سعادت (صالح) حردانی را در ترکیب این تیم قرار داد.

کادر فنی تیم فوتبال گل گهر هم از محمدرضا اخباری، ابوالفضل رزاق پور، مسیح زادهی، سامان فلاح، بهنام برزای، حمید بوحمدان، احمدرضا زنده رود، علیرضا علیزاده، سعید سحرخیزان، علیرضا کوشکی و مهدی ممی زاده در این دیدار استفاده کرد.

استقلال از شکست در نیمه اول گریخت

بازی دو تیم گل گهر و استقلال تهران در حالی مقابل هم قرار گرفتند که دو تیم قبل از سوت آغاز بازی یک دقیقه به احترام در گذشت ملیکا محمدی بازیکن ملی پوش تیم ملی فوتبال بانوان سکوت کردند. بازی بین دو تیم پایاپای دنبال می‌شد و دو تیم موقعیت‌های جدی را روی دروازه یکدیگر ایجاد نکرده بودند تا اینکه در دقیقه ۲۰ مسیح زاهدی روی ارسال رزاق پور زیبای رزاق پور و اشتباه مسلم سید حسین حسینی گل اول سیرجانی‌ها را وارد دروازه استقلال کرد تا یک بر صفر از میهمان خود پیش بیافتد.

در ادامه دو تیم با بازی هجومی که ارائه دادند مقابل دروازه‌های یکدیگر صاحب موقعیت‌هایی روی دروازه یکدیگر داشتند تا در دقیقه ۴۴ استقلالی‌ها روی خطای هند بازیکنان گل گهر صاحب یک ضربه پنالتی شد که کوین یامگا هافبک فرانسوی آبی‌های پایتخت پنالتی را به گل تبدیل کرد تا همه چیز بار دیگر مساوی شود. بعد از گل مساوی استقلال بازی روند عادی خود را دنبال کرد تا دو تیم در نیمه اول با تساوی یک بر یک به رختکن بروند.


در دیدار فوتبالی بین تیم‌های گل گهر سیرجان و استقلال تهران، بازی در نیمه اول با تساوی یک بر یک به پایان رسید. مسیح زاهدی از گل گهر و کوین یامگا از استقلال به ثمر رسیدند. حمید بوحمدان از گل گهر و صالح حردانی از استقلال با کارت زرد جریمه شدند. در ترکیب استقلال حسینی، سهرابیان، یامگا، جلالی، مهدی پور، رضاوند، رمضانی، حامدی فر، محمدی، چشمی و حردانی قرار گرفتند. در ترکیب گل گهر نیز اخباری، رزاق پور، زادهی، فلاح، برزای، بوحمدان، زنده رود، علیزاده، سحرخیزان، کوشکی و ممی زاده حضور داشتند. در ادامه بازی، هیچ تیمی موقعیت جدی ای روی دروازه حریف خود ایجاد نکرد تا اینکه در دقیقه ۲۰ زاهدی با یک گل زیبا به پیشی گل گهر افتاد. در دقیقه ۴۴، یامگا با یک ضربه پنالتی، تساوی را برای استقلال به ثمر رساند. بازی با نتیجه یک بر یک به پایان رسید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *