تساوی تیم‌های سپاهان و آلومینیوم در نیمه اول بازی

تساوی سپاهان و آلومینیوم در نیمه اول


در هفته چهاردهم لیگ برتر فوتبال، تیم‌های سپاهان و آلومینیوم در ورزشگاه نقش جهان اصفهان به مصاف یکدیگر رفتند. در نیمه اول بازی بین دو تیم، هیچ گلی ثبت نشد و با نتیجه تساوی بدون گل به پایان رسید. در طول بازی، تیم سپاهان چند بار به سمت دروازه حریف حمله ور شد اما توانایی گلزنی را نداشت. در نهایت، بازی بدون برتری به پایان رسید.

به گزارش خبرنگار دیجیاتور، تیم‌های فوتبال سپاهان و آلومینیوم در هفته چهاردهم لیگ برتر و از ساعت ۱۵:۳۰ در ورزشگاه نقش جهان اصفهان با قضاوت سید وحید کاظمی به مصاف هم رفتند که این بازی در نیمه اول با نتیجه تساوی بدون گل به پایان رسید.

پیام نیازمند، فرشاد احمدزاده، محمد دانشگر، هادی محمدی، رامین رضائیان، برایان دابو، محمد کریمی، آریا یوسفی، رضا اسدی، کاوه رضایی و شهریار مغانلو بازیکنان سپاهان را در نیمه اول تشکیل دادند.

احمد گوهری، امیر نوری، مهدی لیموچی، علیرضا نقی‌زاده، سید مهران موسوی، یونس اکبرپور، بهروز نوروزی فرد، میلاد فخرالدینی، عارف حاجی عیدی، میلاد بدرقه و محمدمهدی لطفی هم ۱۱ بازیکن هوادار را تشکیل می‌دادند.

سپاهان در این بازی، میلاد زکی‌پور و محمد قربانی را به دلیل محرومیت در اختیار نداشت و سیاوش یزدانی هم به دلیل مصدومیت غایب بود. امید نورافکن هم برای اولین بار در لیست سپاهان برای این بازی قرار گرفت.

در دقایق ۱۰ و ۱۹ رضا اسدی و فرشاد احمدزاده در دو موقعیت می‌توانستند برای سپاهان گلزنی کنند اما ضربه سر اسدی و شوت احمدزاده از قدرت کافی برخوردار نبود و احمد گوهری آنها را مهار کرد.

پس از آن، بازیکنان سپاهان چند بار دیگر هم به سمت دروازه آلومینیوم حمله ور شدند اما سودی برای آنها نداشت تا بازی در نیمه اول با نتیجه تساوی به پایان برسد.


تیم‌های فوتبال سپاهان و آلومینیوم در لیگ برتر به مصاف هم رفتند، اما بازی با نتیجه تساوی بدون گل به پایان رسید. بازیکنان سپاهان در نیمه اول شامل پیام نیازمند، فرشاد احمدزاده، محمد دانشگر، هادی محمدی، رامین رضائیان، برایان دابو، محمد کریمی، آریا یوسفی، رضا اسدی، کاوه رضایی و شهریار مغانلو بودند. همچنین در این بازی، سپاهان به دلیل محرومیت میلاد زکی‌پور و محمد قربانی و همچنین مصدومیت سیاوش یزدانی به این بازی دسترسی نداشت. امید نورافکن هم برای اولین بار در لیست سپاهان برای این بازی حضور داشت. در دقایق ۱۰ و ۱۹، رضا اسدی و فرشاد احمدزاده بدون موفقیت در تلاش برای گلزنی بودند. همچنین تیم سپاهان چند بار دیگر هم به سمت دروازه آلومینیوم حمله کرد اما به نتیجه مطلوب نرسید تا بازی با تساوی به پایان برسد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *