افتتاح ترمینال ۲ ورودی مسافربری فرودگاه شهید سلیمانی اهواز

ترمینال ۲ ورودی مسافربری فرودگاه شهید سلیمانی اهواز افتتاح شد


صبح امروز یکشنبه، ترمینال ۲ ورودی مسافربری فرودگاه بین المللی سپهبد شهید قاسم سلیمانی اهواز با حضور وزیر راه و شهرسازی، مدیر عامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران و سایر مسئولین افتتاح شد. این سالن با متراژ ۹ هزار و ۵۰۰ متر از طریق بهسازی و اضافه کردن ۳ هزار و ۲۰۰ متر دیگر، با هدف کاهش ایستایی مسافر و افزایش خدمات در فرودگاه فراهم شده است. علاوه بتامین فضای استقبال مسافران، سه تسمه نقاله هم به تسمه‌های فرودگاه اضافه شده است.

به گزارش خبرنگار دیجیاتور، آئین افتتاح ترمینال ۲ ورودی مسافربری فرودگاه بین المللی سپهبد شهید قاسم سلیمانی اهواز صبح امروز یکشنبه با حضور وزیر راه و شهرسازی، مدیر عامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران، استاندار خوزستان، نماینده مردم اهواز در پارلمان، مدیر فرودگاه بین المللی شهید سلیمانی اهواز و جمع دیگری از مسئولین افتتاح شد.

این سالن، فضای بهسازی شده قدیم به متراژ ۹ هزار و ۵۰۰ متر است که با اعتباری بالغ بر حدود یک هزار میلیارد ریال آماده شده و ۳ هزار و ۲۰۰ متر دیگر به آن اضافه خواهد شد تا کاهش ایستایی مسافر و افزایش خدمات دهی را در فرودگاه داشته باشیم.

همچنین فضایی برای استقبال مسافر آماده و از محل ورود مسافر جداسازی شد که پیش از این وجود نداشت و ۳ تسمه نقاله به تسمه‌های فرودگاه اضافه شد.


افتتاح ترمینال ۲ ورودی مسافربری فرودگاه بین المللی سپهبد شهید قاسم سلیمانی اهواز به همراه اضافه شدن فضای بهسازی شده به سالن موجب کاهش ایستایی مسافر و افزایش خدمات دهی در فرودگاه اهواز خواهد شد.همچنین فضایی برای استقبال مسافر آماده و از محل ورود مسافر جدا شده تا تسهیلات و خدمات به مسافران ارائه شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *