تردد در تمام بزرگراه‌های پوشیده از برف شهر پایتخت در حال رخ دادن است.

تردد در همه محورهای برف گیر پایتخت در جریان است


در این متن، امیرحسن یزدان نیاز، عصر جمعه در حاشیه بازدید از محورها و گردنه‌های برف گیر شرق استان تهران، از رصد و پایش این مناطق توسط تیم کارشناسان اداره کل سازماندهی بحران استان تهران خبر داد. وی اعلام کرد که با توجه به تمهیدات اندیشیده شده، آمادگی دستگاه‌ها و برگزاری مانور زمستانی، مشاهده نشدن مسائل جدی در این مناطق نشان از عملکرد خوب و آمادگی کامل دستگاه‌ها برای مقابله با بحران دارد. همچنین، معاون مدیرکل سازماندهی بحران استان تهران ذکر کرد که عملیات شن و نمک پاشی در تمامی محورها به بهترین شکل ممکن انجام شده است و استان تهران بر اساس هشدار نارنجی سازمان پیش‌بینی آب و هوا سازماندهی بحران کاملاً آماده است.

به گزارش خبرنگار دیجیاتور، امیرحسن یزدان نیاز عصر جمعه در حاشیه بازدید از محورهای مواصلاتی و گردنه‌های برف گیر شرق استان تهران از پردیس تا فیروزکوه از رصد و پایش این مناطق توسط تیم کارشناسان اداره کل سازماندهی بحران استان تهران با همراهی مدیران بحران و بخشداران خبر داد.

یزدان نیاز با بیان اینکه خوشبختانه هیچ در راه ماندگی ناشی از برف و بروز بحران جدی در محورها مشاهده نشده است گفت: بر اساس تمهیدات اندیشیده شده و رصد پایش های قبلی و برگزاری مانور زمستانه مبنی بر آمادگی کامل دستگاه‌ها طی این بازدید نیم روزه مشکلاتی اعم از مسدود شدن راه‌ها، ماندن خودروها در محورها و تصادفات ناشی از عدم ایمن سازی نداشته ایم.

معاون مدیرکل سازماندهی بحران استان تهران عنوان کرد: طبق دستورالعمل‌های مدیرت بحران، اکیپ‌های عملیات زمستانی به بهترین شکل ممکن وظایف محوله را انجام و اجرای عملیات شن و نمک پاشی نیز در تمامی محورها صورت گرفته بود.

وی در ادامه عنوان کرد: بر اساس هشدار نارنجی صادر شده از سوی سازمان پیش‌بینی آب و هوا سازماندهی بحران از روز چهارشنبه در آماده باش کامل قرار دارد.


تیم کارشناسان اداره کل سازماندهی بحران استان تهران در حاشیه بازدید از محورهای مواصلاتی و گردنه‌های برف گیر شرق استان، بدون مشاهده ماندگی در راه یا بروز بحران جدی، رصد و پایش این مناطق را انجام داده و به نتایج حاصله اشاره کرد. طبق تمهیدات و آمادگی کامل دستگاه‌ها و برگزاری مانور زمستانه، مشکلاتی نظیر مسدود شدن راه‌ها، ماندن خودروها در محورها و تصادفات ناشی از عدم ایمن سازی در این مناطق مشاهده نشده است. همچنین، اجرای عملیات شن و نمک پاشی نیز با بهترین شکل ممکن در تمامی محورها انجام شده است. سازمان پیش‌بینی آب و هوا نیز هشدار نارنجی را اعلام کرده است و اداره کل سازماندهی بحران استان تهران در حال آماده باش کامل است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *