تیم تراکتور در تمامیت خود به دنبال پیروزی در بازی مقابل ملوان است.

تراکتور به دنبال پیروزی برابر ملوان است


در نشست خبری قبل از بازی تیم تراکتورسازی با ملوان بندرانزلی، محمد نصرتی، سرمربی تیم تراکتورسازی اظهار داشت که تیمش پس از بردهای متوالی بهترین شرایط را دارد و به دنبال انجام بازی باکیفیت است. او همچنین شرایط خوب تیم ملوان را تحسین کرد و در مورد محرومیت برخی بازیکنان تراکتورسازی نیز صحبت کرد. همچنین اشاره کرد که پاکو خمز به دلیل دریافت دومین کارت زرد فصل در دیدار هفته گذشته حاضر نبود.

به گزارش خبرنگار دیجیاتور، محمد نصرتی ظهر یک شنبه در نشست خبری پیش از بازی با ملوان بندرانزلی، اظهار داشت: تمرینات خوب و منظمی پشت سر گذاشته‌ایم. پس از بردهای متوالی، شرایط تیم خیلی بهتر شده و به دنبال انجام بازی باکیفیت هستیم تا دست پر به تبریز بازگردیم. با احترام به تیم ملوان، شرایط ما بسیار خوب است.

وی در خصوص شرایط تیم رقیب، بیان کرد: ملوان در این فصل فوق العاده کار کرده و به مجموعه ملوان تبریک می‌گویم. آقای خمز نقاط قوت و ضعف حریف را به بازیکنان گوشزد کرده و به دنبال پیروزی در این دیدار هستیم.

نصرتی در خصوص محرومان و مصدومان تراکتور، گفت: به دلیل اخطارهای بی‌مورد داور در بازی هفته گذشته، شجاع خلیل‌زاده، صفا هادی و سعید کریم‌آذر را در اختیار نداریم. بقیه بازیکنان خوب و با انگیزه تمرین می‌کنند و امیدوارم بتوانند جای خالی بازیکنان محروم را پر کنند. همچنین در خصوص حضور یا عدم حضور یک الی دو بازیکن هم پزشک تیم نظر نهایی را خواهد داد.

گفتنی است، باتوجه به محرومیت پاکو خمز به دلیل دریافت دومین کارت زرد فصل در دیدار هفته گذشته، محمد نصرتی در نشست خبری حضور یافت.


محمد نصرتی تمرینات خوب و منظمی پشت سر گذاشته‌اند و پس از بردهای متوالی شرایط تیم خیلی بهتر شده است. او با احترام به تیم ملوان، شرایط تیم خود را بسیار خوب توصیف کرد. وی اعلام کرد که ملوان در این فصل فوق العاده کار کرده است و آنها به دنبال پیروزی در این دیدار هستند. از طرف دیگر، به دلیل اخطارهای بی‌مورد داور در بازی هفته گذشته، تراکتور تعدادی از بازیکنان خود یعنی شجاع خلیل‌زاده، صفا هادی و سعید کریم‌آذر را در این دیدار در اختیار نخواهد داشت. بقیه بازیکنان تیم همچنان با انگیزه و خوب تمرین می‌کنند و امیدوارند که جای خالی بازیکنان محروم را پر کنند. همچنین درباره حضور یا عدم حضور یک الی دو بازیکن دیگر نیز پزشک تیم نظر نهایی را خواهد داد. در نهایت، به دلیل دریافت دومین کارت زرد فصل، پاکو خمز نیز محروم می‌باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *