تذکر معاون وزیر مخابرات به شرکت‌هایی که شبکه جهانی پرسرعت را فراهم نکردند

این متن یک گزارش اخباری در خصوص پروژه فیبر نوری منازل و کسب و کارها در ایران است. در این متن، امیر لاجوردی، معاون وزیر مخابرات و رئیس سازمان تنظیم مقررات و مخابرات رادیویی، به انتقادات و اعتراضاتی که درباره این پروژه مطرح شده بود، پاسخ داده است. او به افزایش تعداد خانوارهایی که تحت پوشش این پروژه قرار گرفته‌اند و نقش این پروژه در توسعه شبکه جهانی پرسرعت در استان گلستان اشاره کرده است. همچنین، در انتهای متن، افتتاح پروژه فیبر نوری به صورت کامل در استان گلستان اعلام شده است.

به گزارش خبرنگار علم و پسشرفت دیجیاتور، امیر لاجوردی معاون وزیر مخابرات و رئیس سازمان تنظیم مقررات و مخابرات رادیویی در صفحه ویراستی خود در پاسخ به افراد و مجموعه‌هایی که از ابتدای حکومت سیزدهم به توسعه و پیشرفت پروژه فیبر نوری منازل و کسب و کارها انتقاد داشته‌اند به کنایه نوشته است: « روز اول به ما گفته شد نمی‌فهمید ۲۰ میلیون یعنی چه!

سپس گفتند نمی‌شود وارد نشوید!کمی بعد گفته شد موازی‌کاری است انحصار را به ما بدهید!

حال می‌گویند سهم اجرا برای ما چی؟

خدارا شکر؛ تعداد خانوار تحت پوشش ۵ میلیونی شد و به توفیق الهی تا پایان سال به ۸ میلیون خواهد رسید.»

گفتنی است، روز گذشته همزمان با مسافرت استانی مقام عالی رتبه به استان گلستان پروژه فیبر نوری افتتاح شد؛ گلستان اولین استان در کشور است که به صورت کامل تحت پوشش پروژه فیبر نوری قرار گرفته و مردم می‌توانند از خدمات شبکه جهانی پرسرعت بهر‌مند شوند.

آخر پیغام/


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *