جمع‌آوری مردم اهواز به‌منظور حمایت از عدالت‌خواهان غزه

تجمع مردم اهواز در حمایت از مظلومان غزه


شورای هماهنگی معرفی محصولات اسلامی خوزستان در اطلاعیه‌ای اعلام کرده است که در کلانشهر اهواز، تجمعی برای حمایت از مردم مظلوم غزه برگزار می‌شود. این تجمع روز دوشنبه در حسینیه ثارالله در خیابان ۳۰ متری چهار راه طالقانی برگزار خواهد شد و تمامی مردم اهواز و شهرهای دیگر خوزستان دعوت شده‌اند تا در این تجمع شرکت کنند. اقشار مختلف مردم خوزستان و اهواز با شعارهایی مانند “مرگ بر آمریکا” و “مرگ بر اسرائیل” خشم و انزجار خود را نسبت به حمله‌های رژیم صهیونیستی به غزه نشان خواهند داد و همبستگی خود را با مردم فلسطین و حمایت از مقاومت اعلام می‌کنند.

به گزارش خبرنگار دیجیاتور، شورای هماهنگی معرفی محصولات اسلامی خوزستان در اطلاعیه‌ای از برگزاری تجمع در حمایت از مردم مظلوم غزه در کلانشهر اهواز خبر داد.

این تجمع حمایتی روز دوشنبه ساعت ۱۴:۳۰ در

اهواز خیابان ۳۰ متری چهار راه طالقانی حسینیه ثارالله برگزار خواهد شد.

از عموم مردم اهواز و دیگر شهرهای خوزستان برای حضور در تجمع حمایت از مردم مظلوم غزه شرکت کنند.

با گذشت حدود سه ماه از حمله‌های وحشیانه نظامیان رژیم صهیونیستی به نوار غزه و به خاک و خون کشیدن کودکان و زنان بی دفاع، اقشار مختلف مردم خوزستان و اهواز بار دیگر ضمن اعلام همبستگی با ملت فلسطین و حمایت قاطع از مقاومت؛ با شعارهای «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر اسرائیل» خشم و انزجار خود را بر سران جبهه استکبار فریاد خواهند زد.


با توجه به اطلاعیه‌ای که شورای هماهنگی معرفی محصولات اسلامی خوزستان منتشر کرده است، تجمع حمایتی از مردم مظلوم غزه در کلانشهر اهواز برگزار خواهد شد. این تجمع در روز دوشنبه ساعت ۱۴:۳۰ در خیابان ۳۰ متری چهار راه طالقانی حسینیه ثارالله برگزار می‌شود. همچنین عموم مردم اهواز و دیگر شهرهای خوزستان دعوت شده‌اند تا در این تجمع حمایتی شرکت کنند. با توجه به حمله‌های وحشیانه رژیم صهیونیستی به نوار غزه و قتل عام کودکان و زنان بی دفاع، اقشار مختلف مردم خوزستان و اهواز با اعلام همبستگی با ملت فلسطین و حمایت از مقاومت، با شعارهای «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر اسرائیل» خشم و انزجار خود را به سران جبهه استکبار نشان خواهند داد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *