تجربه کردن مدل موی مولت زنانه (شاه ماهی) برای افرادی که دوست دارند ریسک کنند و همه را تحت تاثیر قرار دهد

مدل موی مولت یک روند مد شدن در سال های اخیر را تجربه کرده است. این مدل مو به عنوان یک مدل گرم نگه داشتن گردن در فصول سرد سال شناخته شده است، اما با فراگیر شدن آن در دنیای مد، به یک مدل مو همه کاره تبدیل شده است. سلبریتی‌های معروف نظیر زندایا و مایلی سایرس به عنوان آیکون‌های مد به ترویج این مدل مو کمک کرده‌اند و آن را دوباره محبوب کرده‌اند. مدل موی مولت به صورتی است که موها در قسمت جلوی سر و در دو طرف کوتاه بوده و در قسمت پشت سر بلندتر هستند، و این امکان را به شما می‌دهد که به شکل‌های مختلفی آن را اجرا کنید. این مدل مو به سرعت به یکی از بزرگترین ترندهای مویی در سال جدید تبدیل شده است و اینکه مدل موی مولت به شما امکان می‌دهد تا با تنوع موهایتان شکل‌های جدیدی را پیدا کنید.

به طور کلی مدل موی مولت کاربردی است؛ نه تنها این مدل گردن‌تان را گرم نگه می‌دارد، بلکه موها را از چشم و صورت‌تان نیز دور کرده و یک مدل مو همه کاره است. 

به لطف سلبریتی‌های محبوبی مانند زندایا و مایلی سایرس که این مدل را دوباره زنده کردند و بهتر از همیشه آن را نشان دادند، مدل موی مولت به سرعت به یکی از بزرگترین ترندهای مو در سال جدید تبدیل شده است.

 این مدل مو به صورتی است که در قسمت جلوی سر و در دو طرف سر موها کوتاه هستند و در قسمت پشت، موها بلندتر است.

شما می‌توانید این مدل مو را در اندازه‌های متفاوت روی موهایتان پیاده کنید. مثلا با موی چتری باشد و یا دو طرف سرتان را  شیو کنید. حتی می‌توان آن را با موهای دیگر به صورت ترکیبی اجرا کرد. 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *