تا عصر امروز قطعی‌های گاز برطرف می‌شود

تا عصر امروز قطعی‌های گاز رفع می‌شود

0 نظر


در حاشیه جلسه هیأت حکومت، وزیر منابع هیدروکربن اعلام کرد که در حدود ساعت ۱ بامداد عملیات خرابکارانه‌ای بر روی یکی از خطوط شبکه سراسری انتقال گاز کشور صورت گرفته است. او اظهار کرد که اقدامات لازم برای حل این مشکل انجام شده و تیم‌های عملیاتی سریعاً وارد منطقه شده‌اند. وی بیان کرد که با انفجارهایی که اتفاق افتاده است، خسارت جانی نبوده و اهداف دشمن برای قطعی گاز استان‌های بزرگ کشور به نتیجه نرسیده است. اوجی همچنین اعلام کرد که تا قبل از ظهر، گاز این مناطق وصل خواهد شد و تمام خطوط تا غروب امروز بازسازی و تعمیر می‌شوند.

به گزارش خبرنگار دیجیاتور، «جواد اوجی» وزیر منابع هیدروکربن در حاشیه جلسه امروز (چهارشنبه ۲۵ بهمن ماه) هیأت حکومت در جمع خبرنگاران، گفت: حدود ساعت ۱ بامداد عملیات خرابکارانه‌ای بر روی یکی از خطوط شبکه سراسری انتقال گاز کشورمان صورت گرفته است و در دو سه منطقه انفجار داشتیم.

وی افزود: از ساعات اولیه اقدامات لازم برای حل مشکل به وجود آمده صورت گرفته است، ضمن آنکه ما همواره آماده هرگونه مقابله با خرابکاری در تأسیسات نفتی و گازی خود بوده و هستیم. با اتفاقاتی که در منطقه افتاده و با راهپیمایی عظیم مردم در ۲۲ بهمن، پیش‌بینی می‌کردیم که دشمنان بخواهند چالشی را ایجاد کنند.

وزیر منابع هیدروکربن ادامه داد: با انفجارهایی که اتفاق افتاده است، سریعاً آرایش شبکه را تغییر داده‌ایم. تیم‌های عملیاتی‌مان سریعاً در منطقه وارد شدند. خوشبختانه خسارت جانی نداشته‌ایم و اهداف دشمن برای قطعی گاز استان‌های بزرگ کشور به نتیجه نرسیده است و نخواهد رسید.

اوجی گفت: تا قبل از ظهر، گاز این مناطق وصل خواهد شد و تا غروب امروز تمام خطوط بازسازی و تعمیر می‌شود و در مدار قرار می‌گیرند.


عملیات خرابکارانه بر روی خطوط شبکه انتقال گاز صورت گرفته و انفجار در دو سه منطقه رخ داده است. اقدامات لازم برای حل مشکل از ساعات اولیه انجام شده و آماده مقابله با خرابکاری در تأسیسات نفتی و گازی بوده و هستند. با اتفاقات اخیر در منطقه مورد پیش‌بینی قرار گرفت که دشمنان قصد دارند چالش‌هایی ایجاد کنند. اما خسارت جانی نداده‌ایم و اهداف دشمن برای قطعی گاز استان‌های بزرگ کشور به نتیجه نرسیده و نخواهد رسید. تا قبل از ظهر، گاز این مناطق وصل خواهد شد و تمام خطوط تا غروب امروز بازسازی و تعمیر می‌شوند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *