حضور تام کروز در صحنه‌های اکشن/ ادامه اثر سینمایی «ماموریت غیرممکن ۸»

تام کروز در صحنه‌های اکشن دیده شد/ «ماموریت غیرممکن ۸» جلو می‌رود


تام کروز در حال اجرای صحنه‌های اکشن اثر سینمایی بعدی خود، “ماموریت غیرممکن ۸”، در نگارخانه ملی مطالعات تاریخی لندن دیده شده است. این اثر سینمایی که با نام “روزشمار مرگ قسمت ۲” شناخته می‌شود، دنباله قسمت اول آن است که سال ۲۰۲۳ به نمایش درآمد. تام کروز حتی از یک هلیکوپتر استفاده کرد تا بازیگران و خدمه اثر سینمایی را به استودیوی فیلمبرداری بفرستد و از تاخیر جلوگیری کند. دسترسی به لوکیشن فیلمبرداری این اثر سینمایی به دلیل نصب پل جدید بسته شده بود و تا دوشنبه ادامه داشت.

به گزارش دیجیاتور به نقل از آسوشیتدپرس، تام کروز در حال اجرای یک صحنه اکشن جدید دیگر برای اثر سینمایی بعدی‌اش «ماموریت غیرممکن ۸» دیده شد.

در عکس‌های جدیدی که از این بازیگر مربوط به دوشنبه شب منتشر شده است، وی با پیراهنی خونین در حال دویدن در فضای خارجی نگارخانه ملی مطالعات تاریخی لندن دیده می‌شود. وی که با عجله از درهای نگارخانه بیرون می‌آید، در حال پایین رفتن از پله‌ها در کنار همبازی‌هایش ونسا کربی و اساید مورالس، در حال فیلمبرداری صحنه‌های دراماتیک اثر سینمایی دیده شد.

این اثر سینمایی «روزشمار مرگ قسمت ۲» نامیده می‌شود، زیرا دنباله قسمت اول است که سال ۲۰۲۳ اکران شد. قسمت اول در مقایسه با اثر سینمایی‌های قبلی تام کروز در این مجموعه اثر سینمایی‌ها در گیشه سینماها به موفقیت درخشانی دست نیافت و دلیل اصلی این امر «اوپنهایمر» بود که سال پیش در همان زمان اکران شد.

در همین حال گزارش‌ها حاکی از آن است که تام کروز از یک سکوی هلیکوپتر استفاده کرد تا بازیگران و خدمه «ماموریت: غیرممکن ۸» را در طول تعطیلی بزرگراهی در مسیر که برای نصب پل جدید ایجاد شده بود، به استودیوی لانگ کراس سوری بفرستد تا از تاخیر جلوگیری کند.

دسترسی به لوکیشن فیلمبرداری اثر سینمایی جدید تام کروز که نزدیک بزرگراه بین تقاطع ۱۰ و ۱۱ واقع است، از جمعه شب به منظور نصب پل بسته شد و تا دوشنبه بسته بود.


در حال اجرای صحنه اکشن برای اثر سینمایی ماموریت غیرممکن ۸، بازیگران ونسا کربی و اساید مورالس نیز در صحنه حاضر بودند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *