تامین منابع آبی پایدار از “شاهوار” برای شاهرود در دستور کار است.

تامین آب پایدار از «شاهوار» برای شاهرود در دستور کار است


در آئین افتتاح همزمان و آغاز عملیات اجرایی پروژه‌های عمرانی و مالی و جلسه شورای اداری شهرستان شاهرود، سید محمد رضا هاشمی اعلام کرد که از محل اجرای مصوبات دور اول مسافرت مقام عالی رتبه به استان سمنان تاکنون بالغ بر ۱۰۶ درصد اعتبارات عمرانی محقق شده و تخصیص یافته است و ۸۱۵ میلیارد تومان اعتبار عمرانی از محل مسافرت دور اول مقام عالی رتبه به استان برای پروژه‌های شهرستان شاهرود اختصاص یافته است. همچنین، در اجرای طرح نهضت ملی مسکن شهرستان شاهرود بالغ بر ۵۰۰ هکتار زمین تأمین شده و ۹۹۵ واحد مسکونی روستایی نیز در حال انجام است.

به گزارش خبرنگار دیجیاتور، سید محمد رضا هاشمی صبح شنبه در آئین افتتاح همزمان و آغاز عملیات اجرایی پروژه‌های عمرانی و مالی و جلسه شورای اداری شهرستان شاهرود بابیان اینکه از محل اجرای مصوبات دور اول مسافرت مقام عالی رتبه به استان سمنان تاکنون بالغ بر ۱۰۶ درصد اعتبارت عمرانی محقق شده و تخصیص یافته است، ابراز داشت: ۸۱۵ میلیارد تومان اعتبار عمرانی از محل مسافرت دور اول مقام عالی رتبه به استان برای پروژه‌های شهرستان شاهرود اختصاص یافت.

وی ضمن بیان اینکه از محل این اعتبارات طرح‌های خوبی به انجام رسیده یا در شرف انجام است، افزود: تأمین منابع آبی شرب پایدار ویژه شهرستان شاهرود نیز از منابع کوهستان شاهوار در دستور کار است.

استاندار سمنان بابیان اینکه در اجرای طرح نهضت ملی مسکن شهرستان شاهرود، بالغ بر ۵۰۰ هکتار زمین تأمین شده است، ابراز داشت: در حوزه بنیاد مسکن نیز با احداث ۹۹۵ واحد مسکونی روستایی کار در حال انجام است.

هاشمی ضمن بیان اینکه طی حکومت سیزدهم برای شهرستان شاهرود، بالغ بر ۱۵۰ پروژه توسط اداره کل راه و شهرسازی شرق استان سمنان (شاهرود) در حوزه راه سازی و مسکن، انعقاد قرار داد شده است، تصریح کرد: برای این طرح‌ها اعتباری بالغ بر دو هزار و ۶۱۱ میلیارد تومان اعتبار هزینه شده است.

وی افزود: با اقدامات و تمهیدات صورت گرفته طی حکومت سیزدهم، استان سمنان در حوزه‌های کاهش نرخ بیکاری، رونق ساخت و ساز، کاهش تورم، اجرای طرح نهضت ملی مسکن، افزایش فرآوری معادن، احیای واحدهای راکد و توجه به عفاف و حجاب، توانست رتبه‌های برتر و شاخص کشوری به خود اختصاص دهد.


محقق شدن ۱۰۶ درصد اعتبارات عمرانی
برای پروژه‌های شهرستان شاهرود
منابع آبی شرب پایدار ویژه شهرستان شاهرود
تأمین شدن ۵۰۰ هکتار زمین برای نهضت ملی مسکن
انعقاد قرار داد برای ۱۵۰ پروژه توسط اداره کل راه و شهرسازی
اجرای طرح نهضت ملی مسکن
کاهش نرخ بیکاری
رونق ساخت و ساز
کاهش تورم
افزایش فرآوری معادن
احیای واحدهای راکد
توجه به عفاف و حجاب
رتبه‌های برتر و شاخص کشوری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *