بیش از ۱۶ هزار مراسم عقد در آذربایجان غربی ثبت شده است.

بیش از ۱۶ هزار ازدواج در آذربایجان غربی ثبت شد


در سال جاری در استان آذربایجان غربی، بیش از 38 هزار و 322 رویداد تولد ثبت شده است. درصد تولد نوزادان نسبت به دختران بیشتر بوده و تعداد 20 هزار و 114 نوزاد پسر و 18 هزار و 208 نوزاد دختر ثبت شده است. همچنین در این بازه زمانی، 23 هزار و 335 تولد در شهر و 14 هزار و 987 تولد در روستاهای استان ثبت شده است. علاوه بر این، 713 مورد تولد دوقلویی، 42 مورد تولد سه قلویی و 2 مورد تولد چهار قلویی نیز ثبت شده است. از طرفی، تعداد 4 هزار و 723 مورد واقعه طلاق نیز در استان در هشت ماهه اول سال به ثبت رسیده است.

به گزارش دیجیاتور، سعید احمدی در این زمینه از ثبت بیش از ۳۸ هزار و ۳۲۲ رویداد تولد در سال جاری خبر داد، افزود: درصد تولد نوزادان نسبت به دختران بیشتر بوده است، از این تعداد ۲۰ هزار و ۱۱۴ نوزاد پسر و ۱۸ هزار و ۲۰۸ نوزاد دختر بودند.

وی ادامه داد: در سال جاری ۲۳ هزار و ۳۳۵ تولد در شهر و ۱۴ هزار و ۹۸۷ تول در مناطق روستایی استان ثبت شده است.

مدیر کل ثبت احوال آذربایجان غربی گفت: در این مدت نیز ۷۱۳ تولد دوقلویی، ۴۲ مورد سه قلویی و ۲ مورد چهار قلویی در استان ثبت شده است.

به گفته وی همچنین در همین بازه زمانی هشت ماهه تعداد ۴ هزار و ۷۲۳ مورد واقعه طلاق در استان به ثبت رسیده است.


در سال جاری بیش از ۳۸ هزار و ۳۲۲ تولد ثبت شده است و بیشترین تعداد از این تولد ها مربوط به نوزادان پسر است. همچنین در شهر و مناطق روستایی استان نیز تعداد زیادی تولد ثبت شده است. همچنین در این مدت زمانی تولد ۷۱۳ دوقلویی، ۴۲ سه قلویی و ۲ چهار قلویی در استان ثبت شده است. همچنین در همین بازه زمانی تعداد ۴ هزار و ۷۲۳ مورد واقعه طلاق در استان به ثبت رسیده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *