آغاز بیست و هشتمین جشنواره صحنه نمایش کودک در یزد

رقابت ۶۶ اثر در جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک در اردکان


در مراسم افتتاحیه بیست و هشتمین جشنواره بین‌المللی صحنه نمایش کودک و نوجوان، دبیر جشنواره اعلام کرد که اجراهایی در مناطق کمتر برخوردار شهرستان اردکان برگزار می‌شود. این جشنواره از امروز شروع شده و تا ششم اسفند ماه ادامه خواهد داشت. از ۱۲۰۰ اثر به این جشنواره رسیده است که ۶۶ اثر در این جشنواره رقابت می‌کنند، از جمله هشت اثر بخش نوجوان، نه اثر بخش کودک و نه اثر بخش خیابانی.

به گزارش خبرنگار دیجیاتور، دبیر بیست‌ و هشتمین جشنواره بین‌المللی صحنه نمایش کودک و نوجوان عصر دوشنبه در مراسم افتتاحیه این جشنواره در اردکان اظهار کرد: تلاش شده صحنه نمایش به جمع کودکان و مخاطبان مناطق محروم نیز برده شود بر این اساس اجراهایی در مناطق کمتر برخوردار شهرستان اردکان انجام خواهد شد.

امیر مشهدی عباس ضمن قدردانی از میزبانی مردم استان یزد و شهرستان اردکان یادآور شد: این جشنواره از امروز آغاز شده و تا ششم اسفند ماه ادامه دارد.

وی عنوان کرد: هزار و ۲۰۰ اثر به این جشنواره رسیده که ۶۴۵ اثر برای بررسی نهایی از ۳۰ استان کشور انتخاب شده است.

مشهدی عباس ادامه داد: ۹۸ اثر نیز در بخش بین‌الملل از ۴۴ کشور متقاضی حضور در این جشنواره بودند که در نهایت هشت اثر در بخش نوجوان، ۹ اثر در بخش کودک، ۹ اثر در بخش خیابانی، چهار اثر در بخش نقالی، پنج اثر در بخش خیمه شب بازی، هفت اثر در بخش خردسال و ۱۷ اثر در بخش متن تئاتر نویسی و در مجموع ۶۶ اثر در این جشنواره رقابت می کنند.


مراسم افتتاحیه بیست‌ و هشتمین جشنواره بین‌المللی صحنه نمایش کودک و نوجوان در اردکان برگزار شد. اجراهایی در مناطق کمتر برخوردار شهرستان اردکان انجام خواهد شد. جشنواره تا ششم اسفند ماه ادامه دارد و ۶۴۵ اثر برای بررسی نهایی انتخاب شده است. در مجموع ۶۶ اثر در این جشنواره رقابت می کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *