ما به پیروزی مقابل استقلال اعتقاد داریم / بازیکنانم باید تلاش کنند

به پیروزی مقابل استقلال ایمان داریم/ بازیکنانم باید تلاش کنند


در هفته چهاردهم لیگ برتر، تیم فوتبال گل گهر سیرجان و استقلال تهران در کرمان به مصاف یکدیگر خواهند رفت. سرمربی گل گهر سیرجان در نشست خبری پیش از بازی اعلام کرد که تیمش با انگیزه زیادی به این بازی می‌رود و قصد دارد بهترین نمایش خود را ارائه دهد. او همچنین تاکید کرد که تمام بازیکنان باید نگرش بازی قبل را در نظر داشته باشند و تمام تلاش خود را برای برد انجام دهند. هدف این تیم از بازی مقابل استقلال، کسب پیروزی و به دست آوردن سه امتیاز است. سرمربی گل گهر سیرجان می‌داند که استقلال یک تیم قابل احترام است و امیدوار است هواداران هر دو تیم جو خوبی در ورزشگاه ایجاد کنند و بازی خوبی را تماشا کنند.

به گزارش خبرنگار دیجیاتور، تیم‌های فوتبال گل گهر سیرجان و استقلال تهران در هفته چهاردهم لیگ برتر یکشنبه ۳ دی ماه از ساعت ۱۵ در کرمان به مصاف هم خواهند رفت.

مارینوس اوزونیدیس، سرمربی تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان در نشست خبری پیش از بازی اظهار کرد: ما انگیزه زیادی داریم تا بتوانیم بهترین نمایش خود را در این بازی داشته باشیم. خواسته من از بازیکنان این است که نگرش بازی قبل را داشته باشند و تمام تلاششان را برای برد انجام دهند.

وی افزود: ما به پیروزی در بازی فردا مقابل استقلال باور داریم و می‌خواهیم با همه شرایطی که وجود دارد، سه امتیاز را بگیریم. می‌دانیم که با یک تیم خوب و قابل احترام بازی داریم. امیدوارم که جو خوبی در ورزشگاه از طرف هواداران دو تیم وجود داشته باشد و بازی خوبی ببینند.


تیم فوتبال گل گهر سیرجان و استقلال تهران در هفته چهاردهم لیگ برتر به مصاف یکدیگر می‌روند. سرمربی تیم گل گهر سیرجان اظهار کرده است که با انگیزه زیادی به این بازی می‌روند و بازیکنان باید تمام تلاششان را برای برد انجام دهند. او افزوده که به پیروزی مقابل استقلال باور دارند و سه امتیاز را می‌خواهند. همچنین امیدوارند که در ورزشگاه جوی خوبی حاکم باشد و هواداران بازی خوبی ببینند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *