به دبی با توریستی بی دغدغه مسافرت کنید

امارات متحده عربی به عنوان یک مقصد مسافرت و توریسم بسیار محبوب شناخته می‌شود و شهر دبی به عنوان قطب مسافرت و توریسم و تفریحی معروف است. اما یکی از مسائل مهم برای مسافرت به این کشور، اخذ ویزاست. اما این امر تا حد زیادی ساده شده و می‌توانید ویزای خود را به صورت آنلاین اخذ کنید. انواع مختلف ویزاها اعم از ۱۰ روزه یک بار ورود تا ۶۰ روزه چند بار ورود، امکان اقدام به مسافرت به این کشور را برای شما فراهم کرده است. علاوه بر این، بعد از اخذ ویزا، می‌توانید اقدام به رزرو تور دبی نیز کنید، که این مراحل نیز به سادگی از طریق وبسایت توریک قابل انجام است. تورها به صورت معمولی و لحظه آخری قابل رزرو هستند و با انتخاب درست، می‌توانید سفری بی‌دغدغه و لذت‌بخش به دبی داشته باشید. به کمک توریک می‌توانید تمامی مراحل مسافرت خود را به راحتی و بدون استرس پشت سر بگذارید.

در سال‌های اخیر کشور امارات هزینه زیادی برای زیرساخت‌های مسافرت و توریسم خود کرده و شهر دبی را به یک مقصد مسافرت و توریسم درجه یک از هر نظر تبدیل نمونه است. اگرچه برای مسافرت به دبی به اخد ویزا نیاز خواهید داشت اما آیا می‌دانید که به صورت آنلاین هم می‌توانید این ویزا را اخذ کنید؟ در این مطلب قصد داریم به شما آموزش دهیم که چگونه می‌توانید بدون دغدغه با توریک به دبی بروید! اگر دوست دارید بیشتر درباره این موضوع بدانید با ما تا انتهای این مطلب همراه باشید.

اخذ ویزا؛ اولین و مهم‌ترین قدم!

ویزای امارات را باید یکی رایج‌ترین کلمات مربوط به مسافرت و توریسم دانست که ایرانیان در موتورهای جستجوی اینترنتی سرچ می‌کنند. بیشتر مردم دوست دارند یک بار در طول زندگی خود شهر مدرن دبی را ببینند. زیرا این شهر هم جاذبه‌های مسافرت و توریسم فراوانی دارد و هم دارای هتل‌ها و مراکز خرید متنوعی است.

انواع ویزاهای امارات که می‌ توانید از توریک به صورت آنلاین بگیرید

همانطورکه گفته شد برای مسافرت به کشور امارات و شهر دبی ویزاهای مختلفی صادر می‌شود. شما می‌توانید انواع ویزاهای کشور امارات به شرح زیر را از طریق وبسایت توریک به صورت آنلاین اخذ نمایید.

ویزای ۱۰ روزه یک بار ورود: این ویزا بیشتر برای کسانی مناسب است که به منظور گردش و برای یک مسافرت کوتاه مدت راهی دبی می‌شوند.

ویزای ۳۰ روزه یک بار ورود: با این ویزا می‌توانید یک ماه در کشور امارات بمانید اما در صورت خروج از خاک امارات تا قبل از پایان زمان ویزایتان دوباره اجازه ورود نخواهید داشت.

ویزای ۶۰ روزه یک بار ورود: با این ویزا اجازه دارید دو ماه در خاک امارات بمانید اما بیشتر از یک بار نمی‌توانید به خاک این کشور ورود کنید.

ویزای ۶۰ روزه چند بار ورود: با این ویزا تا ۶۰ روز می‌توانید در امارات بمانید و چند بار هم اجازه ورود و خروج به این کشور را دارید.

مدارک لازم برای اخذ ویزای دبی

برای اخذ ویزای امارات به صورت آنلاین فقط به اسکن پاسپورت، اسکن شناسنامه و اسکن کارت ملی خود نیاز دارید. این مدارک را باید در وبسایت توریک بارگذاری کنید یا اگر دوست ندارید این کار را به صورت آنلاین انجام دهید یا خودتان به صورت حضوری مدارک را به دست کارشناسان ما برسانید و یا ما برای تحویل مدارک به آدرس شما مراجعه خواهیم کرد.

قدم دوم؛ انتخاب تور

حالا که نگرانی‌تان بابت اخد ویزا رفع شد؛ در مرحله بعدی باید تور مناسب برای مسافرت به دبی را انتخاب کنید. برای این کار هم کافی است به صفحه تور دبی در وبسایت توریک مراجعه نمایید و از میان گزینه‌های موجود در صفحه، آفری را انتخاب کنید که با شرایط و انتظاراتتان همخوانی بیشتری داشته باشد و برای رزرو آنلاین آن اقدام کنید.

در صورتی که تور مورد نظرتان در میان پکیج‌های این صفحه نبود، می‌توانید مسافرت شخصی خود را با توریک بسازید. کافی است از طریق تلفن یا چت آنلاین با کارشناسان این گروه مسافرت و توریسم تماس برقرار کنید و دقیقا سفری که می‌خواهید را شرح دهید تا بهترین گزینه موجود با شرایط شما را برایتان رزرو نمایند.

تورهای دبی براساس نوع هتل ( سه دیجیاتور، چهار دیجیاتور، پنج دیجیاتور) تعداد روزهای مسافرت ( ۳ روزه، ۴ روزه، ۵ روزه و…) فصل مسافرت (زمستان، تابستان، بهار، پاییز) و…شرایط و قیمت متفاوتی دارد. قبل از رزرو تور باید اطلاعاتی درباره این فاکتورها به دست آورید و تصمیم بگیرید که در چه زمانی چند روز را می‌خواهید در کدام هتل شهر دبی اقامت کنید.

همچنین شما باید بین رزرو تور معمولی و تور لحظه آخری هم تصمیم بگیرید. تور لحظه آخری دبی به آفرهایی گفته می‌شود که به دلیل نزدیکی به مطالعات تاریخی پروازشان و ظرفیت خالی‌ای که دارند با قیمت کمتر از تور معمولی به فروش می‌رسند اما از زمان رزرو این تورها تا زمان مسافرت شاید یکی دو روز بیشتر وقت نداشته باشید. شما می‌توانید آفرهای لحظه آخری را هم از وبسایت توریک رزرو نمایید.

تور دبی

مدارک لازم برای رزرو تور دبی

برای رزرو تور دبی به مدرک خاصی به جز مدارک هویتی نیازی نیست. شما می‌توانید به راحتی از طریق وبسایت، تلفن، چت آنلاین، واتساپ و تلگرام با ما در ارتباط باشید و تور مورد نظر خود را رزرو نمایید.

با توریک بی دغدغه به دبی مسافرت کن

در این مطلب درباره نحوه اخذ ویزای دبی و رزرو تور دبی از توریک صحبت کردیم. کارشناسان توریک سعی دارند مسافرت کردن را برای شما راحت کنند. این راحتی به این صورت است که شما می‌توانید با چند کلیک در این وبسایت هم ویزایتان را اخذ کنید و هم تورتان را رزرو نمایید دیگر لازم نیست برای اینکه مقدمات مسافرت به دبی و هر جای دیگر را فراهم کنید چند روز را به سفارتخانه، شرکت پرواز و… بروید. می‌توانید در کوتاه‌ترین زمان ممکن با چند کلیک هم ویزایتان را بگیرید و هم تور خود را رزرو نمایید. اگر نکته دیگری درباره این موضوع وجود دارد که در این مطلب بدان اشاره نشد و یا اگر تجربه اخذ ویزای دبی را دارید، اطلاعات و تجربیات خود را با ما و دیگر خوانندگان به اشتراک بگذارید تا دیگران هم بهره ببرند. امید است این مطلب برایتان مفید بوده باشد و بتوانید از آن استفاده کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *