بهره برداری ۱۲۰۰ کیلومتر بزرگراه روستایی در کشور

بهره برداری ۱۲۰۰ کیلومتر راه روستایی در کشور


مهرداد بذرپاش در یک گفتگو با خبرنگاران اعلام کرد که حکومت قصد تقویت زیرساخت‌های ترانزیتی شاهراه‌های شمالی و جنوبی گلستان را دارد تا به پیشرفت این استان کمک کند. او همچنین گفت که از ابتدای امسال تا کنون هزار و ۲۰۰ کیلومتر راه روستایی جدید در کشور به بهره برداری رسیده و توسعه بنادر و مخابرات بندری و پیوندهای خواهرخواندگی دریایی با پنج کشور همسایه دریای خزر در دستور کار حکومت قرار دارد. همچنین تامین مالی شتاب گرفته و حدود ۳۰ قرارداد با بخش خصوصی و عمومی به ارزش ۵۵۰ هزار میلیارد تومان منعقد شده است، که برخی از آن‌ها متعلق به استان گلستان است.

به گزارش خبرنگار دیجیاتور، مهرداد بذرپاش صبح جمعه در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه یکی از دسترسی‌های ترانزیتی گلستان، شاهراه‌های شمالی و جنوبی است اظهار کرد: حکومت عزم خود را برای تقویت زیرساخت‌های این بخش جزم کرده تا به پیشرفت و توسعه این استان کمک کند.

وی با اشاره به اینکه در روز گذشته ۸۵ کیلومتر راه‌های اصلی و ۴۵ کیلومتر راه‌های روستایی گلستان به بهره‌برداری رسید، افزود: مجموع ارزش ریالی پروژه‌های راه‌های اصلی گلستان ۴۵ هزار میلیارد ریال بود.

وزیر راه و شهرسازی گفت: از ابتدای امسال تا کنون هزار و ۲۰۰ کیلومتر راه روستایی جدید در کشور به بهره برداری رسید.

وی یکی از ویژگی‌های منحصر به فرد استان گلستان را دسترسی به دریا دانست و اظهار کرد: در همین راستا توسعه بنادر و مخابرات بندری و پیوندهای خواهرخواندگی دریایی با پنج کشور همسایه دریای خزر در دستور کار حکومت قرار دارد.

بذر باش با اشاره به اینکه تامین مالی در حوزه بنادر و دریانوردی شتاب گرفت، اظهار کرد: در روزهای گذشته حدود ۳۰ قرارداد با بخش خصوصی و عمومی به ارزش ۵۵۰ هزار میلیارد تومان منعقد شد که برخی از این قراردادها متعلق به گلستان است.


توسعه زیرساخت‌های بخش ترانزیتی گلستان و بهره‌برداری از راه‌های اصلی و روستایی این استان با ارزش ۴۵ هزار میلیارد ریال. بهره‌برداری از ۱۲۰۰ کیلومتر راه روستایی جدید در کشور. توسعه بنادر و مخابرات بندری و پیوندهای دریایی با پنج کشور همسایه دریای خزر. تامین مالی در حوزه بنادر و دریانوردی با ارزش ۵۵۰ هزار میلیارد تومان.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *