توسعه پایدار با بهره‌برداری از انرژی‌های تجدیدپذیر

بهترین روند توسعه از طریق انرژی‌های تجدیدپذیر است

0 نظر


در این متن آمده است که تغییرات اقلیم یکی از چالش‌های مهم جهان است و باعث مختل شدن زندگی مردم در جهان می‌شود. وزیر راه و شهرسازی ایران نیز اشاره کرده است که انرژی‌های تجدید پذیر بهترین روش توسعه است و ایران با استعداد جغرافیایی خود توان توسعه این انرژی‌ها را دارد. حکومت سیزدهم نیز برنامه‌هایی برای کاهش گازهای گلخانه‌ای دارد و باید افزایش آگاهی عمومی به تدوین روابط حکومتی‌های اثر بخش تری منجر شود. همچنین برگزاری نشست‌ها و کنفرانس‌ها با حضور دانشمندان و مسؤولان، یکی از اقدامات مهم برای بهبود و کاهش گازهای گلخانه‌ای است.

به گزارش خبرنگار دیجیاتور، مهرداد بذرپاش وزیر راه و شهر سازی در کنفرانس بین‌المللی تغییر اقلیم اظهار کرد: تغییرات اقلیم به عنوان یکی از چالش‌ها در جهت توسعه فناوری‌های نوین مطرح است.

وی ادامه داد: امروزه افزایش دما و کاهش بارش‌ها مهم‌ترین چالش مهم جهان است که می‌تواند باعث مختل شدن زندگی مردم در جهان شود.

بذرپاش با اشاره به انرژی‌های تجدید پذیر گفت: بهترین روند توسعه، انرژی‌های تجدید پذیر است. کشور ایران با توجه به استعداد جغرافیایی خود دارای توان توسعه انرژی‌های تجدید پذیر و نیروی خورشید را دارد.

وی ادامه داد: خوشبختانه حکومت سیزدهم اقداماتی را در دستور کار خود قرار داده است و ما باید برای بهینه سازی، فناوری‌های نوین را به کار بگیریم که بتوانیم گازهای گلخانه‌ای را کاهش دهیم.

وزیر راه و شهرسازی تاکید کرد: افزایش آگاهی عمومی به تدوین روابط حکومتی‌های اثر بخش تری منجر خواهد شد.

وی افزود: ما باید از این نشست‌ها و کنفرانس‌ها در جهت اقدامات و بهبود گازهای گلخانه‌ای حمایت کنیم و یکی از اقدامات مهم برگزاری چنین رویدادها با حضور دانشمندان و مسؤولان است.


تغییرات اقلیم یکی از چالش‌های جهان است. افزایش دما و کاهش بارش‌ها موجب مختل شدن زندگی مردم در جهان می‌شود. توسعه انرژی‌های تجدید پذیر، بهترین روند توسعه است. ایران با استعداد جغرافیایی خود می‌تواند توسعه انرژی‌های تجدید پذیر و نیروی خورشید را داشته باشد. حکومت سیزدهم اقداماتی برای بهینه سازی و کاهش گازهای گلخانه‌ای دارد. افزایش آگاهی عمومی منجر به تدوین روابط حکومتی‌های اثر بخش‌تری می‌شود. برگزاری نشست‌ها و کنفرانس‌ها با حضور دانشمندان و مسؤولان، یکی از اقدامات مهم در حمایت از بهبود گازهای گلخانه‌ای است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *