توسعه پایدار بهترین روند است و انرژی‌های تجدیدپذیر آن را بهبود می‌بخشند.

بهترین روند توسعه، انرژی‌های تجدیدپذیر است

0 نظر


مهرداد بذرپاش، وزیر راه و شهرسازی، در کنفرانس بین‌المللی تغییر اقلیم اظهار کرد که تغییرات اقلیم یکی از چالش‌های توسعه فناوری‌های نوین است. افزایش دما و کاهش بارش‌ها نیز به عنوان مهم‌ترین چالش مهم جهان مطرح شده است که می‌تواند زندگی مردم را مختل کند. او همچنین بیان کرد که توسعه انرژی‌های تجدیدپذیر بهترین راه حل است و ایران به استعداد جغرافیایی خود طبقه‌بندی شده است و می‌تواند به توسعه انرژی‌های تجدیدپذیر و نیروی خورشید بپردازد. بذرپاش همچنین به اهمیت اقدامات حکومت سیزدهم در بهینه‌سازی و کاهش گازهای گلخانه‌ای اشاره کرد و تاکید کرد که افزایش آگاهی عمومی به تدوین روابط حکومتی‌های اثر بخش تری منجر خواهد شد. در پایان، او بیان کرد که نشست‌ها و کنفرانس‌ها باید به منظور حمایت از بهبود و کاهش گازهای گلخانه‌ای و با حضور دانشمندان و مسئولان، برگزار شوند.

به گزارش خبرنگار دیجیاتور، مهرداد بذرپاش وزیر راه و شهر سازی در کنفرانس بین‌المللی تغییر اقلیم اظهار کرد: تغییرات اقلیم به عنوان یکی از چالش‌ها در جهت توسعه فناوری‌های نوین مطرح است.

وی ادامه داد: امروزه افزایش دما و کاهش بارش‌ها مهم‌ترین چالش مهم جهان است که می‌تواند باعث مختل شدن زندگی مردم در جهان شود.

بذرپاش با اشاره به انرژی‌های تجدید پذیر گفت: بهترین روند توسعه، انرژی‌های تجدید پذیر است. کشور ایران با توجه به استعداد جغرافیایی خود دارای توان توسعه انرژی‌های تجدید پذیر و نیروی خورشید را دارد.

وی ادامه داد: خوشبختانه حکومت سیزدهم اقداماتی را در دستور کار خود قرار داده است و ما باید برای بهینه سازی، فناوری‌های نوین را به کار بگیریم که بتوانیم گازهای گلخانه‌ای را کاهش دهیم.

وزیر راه و شهرسازی تاکید کرد: افزایش آگاهی عمومی به تدوین روابط حکومتی‌های اثر بخش تری منجر خواهد شد.

وی افزود: ما باید از این نشست‌ها و کنفرانس‌ها در جهت اقدامات و بهبود گازهای گلخانه‌ای حمایت کنیم و یکی از اقدامات مهم برگزاری چنین رویدادها با حضور دانشمندان و مسؤولان است.


تغییرات اقلیم یکی از چالش‌ها در جهت توسعه فناوری‌های نوین مطرح است. افزایش دما و کاهش بارش‌ها مهم‌ترین چالش مهم جهان است که می‌تواند باعث مختل شدن زندگی مردم در جهان شود. بهترین روند توسعه، انرژی‌های تجدید پذیر است. کشور ایران با استعداد جغرافیایی خود دارای توان توسعه انرژی‌های تجدید پذیر و نیروی خورشید را دارد. خوشبختانه حکومت سیزدهم اقداماتی را در دستور کار خود قرار داده است و ما باید برای بهینه سازی، فناوری‌های نوین را به کار بگیریم که بتوانیم گازهای گلخانه‌ای را کاهش دهیم. افزایش آگاهی عمومی به تدوین روابط حکومتی‌های اثر بخش تری منجر خواهد شد. ما باید از این نشست‌ها و کنفرانس‌ها در جهت اقدامات و بهبود گازهای گلخانه‌ای حمایت کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *