نمایشگاه «طوفان الاقصی» در بصره برگزار می‌شود.

بصره میزبان نمایشگاه کاریکاتور «طوفان الاقصی» شد


یک نمایشگاه گروهی کاریکاتور به نام “طوفان الاقصی” در استان خوزستان افتتاح شد. این نمایشگاه با حضور رییس دانشکده هنرهای زیبای بصره، دانشجویان و اساتید این دانشکده و هنرمندان استان برگزار شده است. آثار این نمایشگاه به آثار خلاقانه سید مسعود شجاعی طباطبایی، محمدحسین نیرومند و مازیار بیژنی تعلق دارد و در گالری دانشکده هنرهای زیبای موسسه آموزش عالی بصره به نمایش گذاشته شده است. این نمایشگاه در راستای تعمیق ارتباط هنری بین هنرمندان خوزستان و بصره برپا شده است و همچنین چندین کارگاه و نشست برگزار شده است. محتوای کارهای این نمایشگاه مرتبط با مساله فلسطین و غزه است و براساس همدردی هنرمندان با مردم مظلوم فلسطین و حفظ و نشر آثار ارزشمند حوزه مقاومت انجام شده است.

به گزارش دیجیاتور به نقل از روابط‌عمومی حوزه هنری، نمایشگاه گروهی کاریکاتور «طوفان الاقصی» با حضور رییس دانشکده هنرهای زیبای بصره، دانشجویان این دانشکده، اساتید هیات علمی آن و جمعی از هنرمندان استان خوزستان کار خود را از امروز پنجشنبه ۱۴ دی‌ آغاز کرد. همچنین محمد شهباز گهرویی رییس حوزه هنری تحول سیاسی خوزستان، رضا ملکی رایزن فرهنگی ایران در بصره و سید امیرناصر جاوید قایم مقام رییس‌حوزه هنری در امور بین‌الملل نیز در آیین افتتاحیه این نمایشگاه حضور داشتند.

آثار این نمایشگاه به آثار خلاقانه سید مسعود شجاعی طباطبایی، محمدحسین نیرومند و مازیار بیژنی خلق و ساخت و ساز شده‌اند که در گالری دانشکده هنرهای زیبای موسسه آموزش عالی بصره به نمایش گذاشته شده‌ است.

در حاشیه این نمایشگاه که در راستای تعمیق ارتباط هنری بین هنرمندان خوزستان و استان بصره به عنوان دومین استان مهم کشور عراق افتتاح شد، چندین کارگاه و نشست بین هنرمندان خوزستان و بصره به منظور گسترش و تحکیم مخابرات میان آن‌ها برپا شد.

نمایشگاه گروهی کاریکاتور «طوفان الاقصی» آثار مرتبط با مساله فلسطین و غزه را به نمایش گذاشته است که به نوعی ابراز همدردی هنرمندان با مردم مظلوم فلسطین؛ ضمن حفظ و نشر آثار ارزشمند حوزه مقاومت است.


نمایشگاه گروهی کاریکاتور “طوفان الاقصی” با حضور رییس دانشکده هنرهای زیبای بصره، دانشجویان این دانشکده، اساتید هیات علمی آن و جمعی از هنرمندان استان خوزستان کار خود را از امروز پنجشنبه ۱۴ دی‌ آغاز کرد. آثار این نمایشگاه به آثار خلاقانه سید مسعود شجاعی طباطبایی، محمدحسین نیرومند و مازیار بیژنی خلق و ساخت و ساز شده‌اند که در گالری دانشکده هنرهای زیبای موسسه آموزش عالی بصره به نمایش گذاشته شده‌ است. در حاشیه این نمایشگاه چندین کارگاه و نشست بین هنرمندان خوزستان و بصره برپا شد. نمایشگاه گروهی کاریکاتور “طوفان الاقصی” آثار مرتبط با مساله فلسطین و غزه را به نمایش گذاشته است که به نوعی ابراز همدردی هنرمندان با مردم مظلوم فلسطین؛ ضمن حفظ و نشر آثار ارزشمند حوزه مقاومت است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *