بسته شبکه جهانی رایگان به مناسبت نوروز و ماه رمضان برای مردم

بسته اینترنت رایگان برای مردم به مناسبت نوروز و ماه رمضان

0 نظر


وزیر مخابرات و تکنولوژی مخابرات، عیسی زارع‌پور، در جلسه هیات حکومت اعلام کرد که بسته شبکه جهانی رایگان به مناسبت عید نوروز و ماه مبارک رمضان برای مردم در نظر گرفته شده است، که حجم آن ۵ گیگ برابر ۱۲ گیگ تردد داخل است. او توضیح داد که مردم می‌توانند این بسته را از درگاه ملی خدمات حکومت هوشمند دریافت کنند و از سایت my.gov.ir برای ثبت نام استفاده کنند. زارع‌پور همچنین اعلام کرد که پوشش فیبر نوری در کشور به بیش از ۷ میلیون نفر رسیده است و شبکه جهانی پر سرعت ۱۰۰۰ مگابایت بر ثانیه برای ۳۵ درصد مردم فراهم شده است.

به گزارش خبرنگار دیجیاتور، «عیسی زارع‌پور» وزیر مخابرات و تکنولوژی مخابرات امروز در حاشیه جلسه هیات حکومت در جمع خبرنگاران اظهار کرد: به مناسبت عید نوروز و ماه مبارک رمضان، بسته شبکه جهانی رایگان برای مردم در نظر گرفته‌ایم که حجم آن ۵ گیگ معادل ۱۲ گیگ تردد داخل است.

وی افزود: مردم با مراجعه به درگاه ملی خدمات حکومت هوشمند، می‌توانند این بسته را دریافت کنند.

زارع‌پور تاکید کرد: کسانی که تمایل دارند می‌توانند به سایت my.gov.ir مراجعه کنند و یکی از شماره‌تلفن‌های خود را در آنجا وارد کنند و ما شبکه جهانی هدیه را روی آن شماره تلفن، برایشان فعال خواهیم کرد و تا عید فطر امکان استفاده از این بسته را خواهند داشت.

وی ادامه داد: سال گذشته در چنین روزهایی فیبر نوری در کشور ۲.۵ میلیون نفر را پوشش می‌داد اما در حال حاضر این عدد حدود ۳ برابر شده و به بیش از ۷ میلیون رسیده است.

وزیر مخابرات و تکنولوژی مخابرات گفت: شبکه جهانی پُر سرعت ۱۰۰۰ مگابایت بر ثانیه برای ۳۵ درصد مردم فراهم شده است و در حال حاضر حدود ۶۰ درصد خدمات از طریق پنجره هوشمند حکومت انجام می‌شود و بیش از ۴۰ میلیون نفر از مردم از این امکان استفاده می‌کنند.


بسته شبکه جهانی رایگان برای مردم ارائه شده است. شماره تلفن خود را در سایت my.gov.ir وارد کنید تا بسته شبکه جهانی برایتان فعال شود. تا عید فطر می‌توانید از این بسته استفاده کنید. پوشش فیبر نوری در کشور افزایش یافته است و بیش از ۷ میلیون نفر را پوشش می‌دهد. شبکه جهانی پر سرعت برای ۳۵ درصد مردم قابل دسترسی است و بیش از ۶۰ درصد خدمات از طریق پنجره هوشمند حکومت ارائه می‌شود و بیش از ۴۰ میلیون نفر از این خدمات استفاده می‌کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *